AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Die belgische abo's zijn gewoon inclusief galaxy s goedkoper dan sim only hier :roflol:

waarom niet mtv generation, = maar 10euro/maand en internet zit erin inbegrepen.

Lijkt me een betere deal...

internet zit bij telenet ook inbegrepen (1 gig per maand+150 belminuten+ 10.000 smsen). Bij proximus 10 is het maar 60 min bellen, 100(!!!!) mb internet, en die prijs van 10 euro is een tijdelijke promo die na 20 maanden afloopt. Prijs bij Telenet is vast 15 euro

tumblr_ljwivxnY791qifaw4o1_500.jpg

Ik kwam hem tegen en ik moest hem ergens posten, dan maar hier :D

Is dat Kanye west trouwens?

Zit zelf met telenet king. Heel goedkoop voor wat je ervoor krijgt, enige probleem is dat de ontvangst wel slecht is..

Dat vind ik echt goeie messen

Potverdomme pl**ris kind/baby van de buren loopt elke nacht te janken. Of die ouders moeten hem/haar niet zo verkrachten, of wat meer aandacht geven.

Leuk feestje gehad maar nadeel is dat ik nog niet geslapen heb en over aantal uurtjes alweer op de voetbal moet zijn. Verwachtingen liggen ook nog eens hoog :o damn dit wordt epic

vier uur de wekker, bah.

:fuu: er is vanavond bij mij in de buurt een kroegentocht. En mijn vader wilt samen met mij ernaartoe. F*cking akward, wat moet ik nu doen?
99% kans dat ik bekenden tegen komen, maar dan zit ik daar met alleen mijn vader

:fuu: er is vanavond bij mij in de buurt een kroegentocht. En mijn vader wilt samen met mij ernaartoe. F*cking akward, wat moet ik nu doen?
99% kans dat ik bekenden tegen komen, maar dan zit ik daar met alleen mijn vader

Zeggen dat je al met vrienden erna toe gaat.:dunno:

Terug
Naar boven