AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Omdat ge dat mot terugbetalen

daaamn that sucks indeed

OT: donderdag weer n beugel, verpest de mood miss beetje, hoop er wel baat bij te hebben ofc

wtf ga verzwaard dippen krijg ik kramp in mn hamstring :o

Hmm ja doe nu rugtas altijd aan met gewicht erin. Maar 2e setje geen last meer van gelukkig.
Dan heb ik ook geen verklaring :dunno:

Enkele weken geleden kreeg ik tijdens het benchen eerst een kramp in mijn linker lat en enkele seconden later in mijn linker kuit.
Al een geluk stond er iemand achter, anders was het pijnlijk geweest

haha kramp in je kuit is ****ed up. Heb dat soms ineens als ik wakker wordt snachts.. Damnnnn the horror

Maar mijn hamstring heeft te maken met voetbal van zaterdag en daarvoor een nacht losgaan, had 3 weken ivm blessure niet meer gelopen dus benen zijn wat stijf.

kramp is k*t.

ik had vandaag voor het trainen kramp in mijn rechterbil, niet fijn als je daarna nog moet squatten en deadliften :roflol:

kramp in kuiten is erger

Machtige pijnen in mijn glans en een serious case of ''the blue balls''.

Osteopaat die mij vertelde dat ik 2 verschoven ruggenwervels heb :(

Stagneer voor m'n gevoel met trainen, wordt wel sterker maar vet% neemt ook toe en spiermassa blijft eigenlijk hetzelfde.. Trainingsschema omgooien misschien een idee? Heb nu sinds september fullbody gedaan, misschien maar weer terug naar een good old split. Heb het gevoel dat m'n voeding wel goed zit, iemand die advies kan geven?

Ander trainingsschema wil wel helpen idd. Zit zelf ook al tijden qua fysiek op een plateau heb ik het idee. Maar kan ook omdat ik het zelf gewoon niet goed kan beoordelen, andere mensen blijven wel zeggen dat ik groter blijf worden dusja. Best k*t als je dat idee hebt.

3 scheppen neurocore en geen rush

Ik moest dit even kwijt :P
Heb het niet nagelezen, dus er kunnen schrijf/grammatica fouten instaan

Pffff, net nog eens naar een karate training geweest (kyokushin). Ik weet weer waarom ik gestopt was. Best jammer, want echt slecht ben ik niet en ik vind het super tof.

Ik kwam daar aan, er was niemand. 5min voor de training begon kwamen er ineens een paar mensen aan. Niemand van mijn oude trainingsmaatjes waren er, allemaal gestopt :(
2 lesgevers, 1 meisje (heeft dit weekend wedstrijd), 2 nieuwe, de hyperactieve clubmongool en ik. 1 van die nieuwe (+-18j schat ik) was daar met zijn vader, zijn vader heeft bijna alles gefilmd of foto's getrokken ... In het begin was het schaduwboksen om op te warmen. Ging bij mij wat stroef want is ondertussen al +1j geleden. En als je dan ondertussen gefilmd wordt ...
Enfin, verdere opwarming. Wat situps, suicides .... de gewoonlijke dingen.

Toen zei de lesgever eerst dat we met stootkussens gingen werken. Dus ik dacht: Yes, eindelijk nog eens beuken!!!! Maar nee, omdat dat meisje dit weekend wedstrijd heeft gingen we combinaties uitproberen. Ik ging maar met de hyperactieve clubmongool, want dit met een beginner doen is niet echt tof. Na 5min fzo moesten we van partner wisselen. Ik moest met de nieuwe met de filmende papa. (het probleem met nieuwe is dat ze niet gecontroleerd kunnen vechten)

Ik doe wat combo's, ze zitten, maar ik weet dat ze geen/amper pijn doen. De nieuwe zit wat rare dingen te doen en altijd hetzelfde, dus ik geef hem wat tips. Na enkele combo's wou ik een knie geven, maar op dat moment stapt hij opeens opzij. Dus mijn knie zat harder dan verwacht. En vanaf toen begon het, hij wou mij pijn doen. Hij deed altijd het zelfde, dus ik kon hem opwachten. Alleen mocht je niet echt vechten :( Hij deed altijd 3 stoten, een lowkick en voorwaartse trap. Na enkele keren was ik het beu, dus gaf ik hem een mooie, niet te harde, rechtse hoek in de milt/nier. Hij zakte lichtjes door. Hiervoor kreeg ik naar mijn voeten en moest ik rustiger doen ... Terwijl ik de hele tijd gewoon deed, maar de andere mij pijn probeerde te doen. Nadien krijg ik, niet de nieuwe, een hele uitleg over hoe je moet stoten en hoeken geven. Terwijl ik perfect weet hoe het moet, maar het niet meer deed omdat ze gevraagd hadden om hier mee te stoppen ....

Er is volgens mij wel 1 mooie foto van mij getrokken :D
Ik stond mooi zijwaarts, dekking hoog en mijn been was mooi onder zijn arm geplant op zijn ribben. En net op dat moment hoorde ik 'klik'

Pffff k*tclub :mad:

Terug
Naar boven