- Waardering
- 1.066
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat mietje

Jow bro, srs mee oppassen.Dat klinkt wel fokt op Arnodsi,
ik heb tehoren gekregen dat ik een hartafwijking heb waardoor de hartkleppen van 1 kamer niet goed afsluiten en er elke x bloed terug het hart in gaat, van de verkeerde kant. Wat op ten duur kan leiden tot allemaal verschillende leuke dingen, maar daar hoor ik volgende week meer over
Wel meteen een goede verklaring voor mn hoge bloeddruk terwijl ik geen zout op mn eten doe en zo goed als geen brood eet of andere voedingswaar waar zout aan toe wordt gevoegd.
)
M'n linkerkant moest zichzelf maar even redden tijdens z'n preek. Vervolgens vraagt hij na z'n preek of ik die dumbbell heb, ja natuurlijk heb ik hem! ik laat hem gvd niet los omdat jij der met je poten aanzit
Dan zou ik precies naar een andere cardioloog gaanGrappig, bij mij was het ook de longarts die iets raars hoordede carioloog, huisarts en internist hoorde niets.

Dan zou ik precies naar een andere cardioloog gaan
Heb jij ook op die fiets moeten fietsen? Die b*ch liet mij extra lang fietsen en moest op een hogere weerstand beginnen omdat ik er een sterke, sportieve jongen uitzag!! De tr*t
Was helemaal kapot, ze was zelfs een handdoek gaan halen![]()

Wees blij!Nee hebt alleen een hartfilmpje (1min op een bank liggen) en een hartecho gehad.
De ma van mijn oom was van die fiets afgeknikkerd en in coma geraakt, best wel ironisch. Nouja, ze kreeg een hersen infarct toen ze daar aan t fietsen was.. Gelukkig daar want anders was de schade nog erger geweest.
Lelijke is alleen wel dat haar hele kortetermijn geheugen weg is.. Maar ze is zich daar wel bewust van, in tegenstelling tot demente lui. Altijd wel lachen, je kan 10x dezelfde grap op 1 dag vertellen en ze lacht er elke keer om.![]()

En jij vindt dit geniaal?Nouja je kan moeilijk zeggen dat ze van de fiets af stapte, ging liggen en toen een infarct kreeg..
Maar t is echt een geniale vrouw, keer ging ze mijn nichtje ophalen kwam ze terug met een bos bloemen.. Was ze onderweg vergeten dat ze mijn nichtje moest halen en dacht ze dat ze vast op weg was om bloemen te kopen

Maar t is echt een geniale vrouw, keer ging ze mijn nichtje ophalen kwam ze terug met een bos bloemen.. Was ze onderweg vergeten dat ze mijn nichtje moest halen en dacht ze dat ze vast op weg was om bloemen te kopen

Voel me gekrompen ( niet zo though )
gewoon zo'n baaldag...![]()