Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Is de oude.

Had ik nog staan ;) Orange papaya. De eerste paar keer dat ik het nam vond ik het net ranja, maar is me echt tegen gaan staan. Had 2,5 scoop in shakebeker gedaan maar heb maar 1,5/2 scoops naar binnen gewerkt gekregen, rest in de gootsteen :o

Duurde soms 45mins voor mij om noxi naar binnen te krijgen.. Wel 1 van de beste pre wo, je word er lekker agressief van:D

Voel me al de volledige dag slecht + k*t workout..
Ik moet nog kwark maar ik denk dat ik over me nek ga als ik het eet..

K*t crash van noxi, val bijna in slaap.

K*t armen

vriendin heeft het na 1 week opgegeven om te stoppen met roken.

potverdomme!!

Ughhh.. Dikke shit..

:fuu: stuur dan toch ineens die gsm mee op!! :fuu:

Beste Dhr. A. ,

Er wordt vandaag een simkaart naar u verzonden per post. Wanneer u deze ontvangt, activeren we uw abonnement en versturen uw toestel via TNT. Levertijd via TNT is 1-2 werkdagen. Laat voorlopig (bij nummerbehoud) de simkaart van uw oude provider in uw gsm zitten zodat u bereikbaar blijft. Wanneer uw ontvangst weg valt, mag u de nieuwe simkaart insteken en staat uw nummer actief bij de nieuwe provider.

Als u een toestel heeft gekocht die met een microsimkaart werkt, zal u tevens een microsim adapter ontvangen. U kan de microsimkaart dan in uw adapter steken en dit tezamen in uw gsm zodat u bereikbaar kan blijven tot uw gsm toekomt via TNT.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice GSMwijzer.be

Waarom de one s als je ook one x kan halen

Terug
Naar boven