MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Anders zou ik het toch niet neerzetten ;)

---------- Post toegevoegd Wed 21 Nov 2012 om 00:39 ----------

Nog steeds verbinding? :)

Yes! Het wonder is geschied. Even dreigde ik mijn PC uit mijn dakkapel te werpen, denk dat hij dit aangevoeld heeft. Ben wel erg nieuwsgierig waar het aan lag...

---------- Post toegevoegd Wed 21 Nov 2012 om 00:45 ----------

Anders zou ik het toch niet neerzetten ;)

---------- Post toegevoegd Wed 21 Nov 2012 om 00:39 ----------

Nog steeds verbinding? :)

Denk je dat ik ook de gene ben op mijn avatar?

:kiss:

Yes! Het wonder is geschied. Even dreigde ik mijn PC uit mijn dakkapel te werpen, denk dat hij dit aangevoeld heeft. Ben wel erg nieuwsgierig waar het aan lag...

---------- Post toegevoegd Wed 21 Nov 2012 om 00:45 ----------

Denk je dat ik ook de gene ben op mijn avatar?

:kiss:
Heilig van overtuigd

Je hebt koorts en je kotst er ook nog eens bij, welke kleur is je ontlasting en kan jij de structuur ervan omschrijven, toch wel handig om op te letten tijdens koorts, zodat je de progressie van de ziekte in de gaten kan houden. (srs no troll)

:roflol:

gezien mn broer hetzelfde heeft ben ik er vrij zeker van dat het gewoon griep is.

Losers van Proximus die 25 euro activeringskost aanrekenen voor een nummer dat al 4 maand niet meer bij hen zit :/ bel ik naar, volgens hen heb ik geen poot om op te staan?

Losers van Proximus die 25 euro activeringskost aanrekenen voor een nummer dat al 4 maand niet meer bij hen zit :/ bel ik naar, volgens hen heb ik geen poot om op te staan?

Wat had je dan verwacht dat zij zouden zeggen? Voor juridisch advies ga je naar de rechtswinkel, niet naar de persoon die je wilt aanpakken :P

Wat had je dan verwacht dat zij zouden zeggen? Voor juridisch advies ga je naar de rechtswinkel, niet naar de persoon die je wilt aanpakken :P

Klacht bij ombudsdienst aangemaakt...gaat misschien beter gaan, ook maar meteen klacht op de site van Proximus ingevuld.

Ik zit zelf in een callcenter en weet dat je geluk moet hebben bij wie je uitkomt of ze je echt verderhelpen...maar dit is gewoon geldklopperij...

inderdaad en daar koop je je een advocaat en ga je je recht halen, misschien dat je dan goedkoper uit bent.:p

of je belt nog een keer naar proximus, zegt dat ze dat geld direct terug moeten boeken, en dat je anders juridische stappen moet ondernemen.

iig hebben zij geen poot om op te staan als je geen abbo of contract bij ze hebt?

Volgens mij door mijn energie aan het raken. Gister en eergister ging training waardeloos. Wel gewoon dezelfde gewichten kunnen pakken maar deed 3 keer zo lang over een oefening en was na elk setje gesloopt. Vandaag voelt het ook alsof ik het best de hele dag in bed zou moeten liggen.

Volgens mij door mijn energie aan het raken. Gister en eergister ging training waardeloos. Wel gewoon dezelfde gewichten kunnen pakken maar deed 3 keer zo lang over een oefening en was na elk setje gesloopt. Vandaag voelt het ook alsof ik het best de hele dag in bed zou moeten liggen.

Slaap je slechter? Minder? Eet je goed? Ziek aan het worden?

grrrrr ben het cb boekje van mijn zoontje kwijt:mad:.. baal daar van staan toch wel leuke dingetjes in om later nog eens naar te kijken :(

nog maar eens het hele huis overhoop gooien:(

dat ik daar nog niet aan gedacht heb :headbang:

Terug
Naar boven