- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Ja.
---------- Post toegevoegd Wed 21 Nov 2012 om 00:38 ----------
Ja.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja.
---------- Post toegevoegd Wed 21 Nov 2012 om 00:38 ----------
Ja.

Anders zou ik het toch niet neerzetten
---------- Post toegevoegd Wed 21 Nov 2012 om 00:39 ----------
Nog steeds verbinding?![]()
Anders zou ik het toch niet neerzetten
---------- Post toegevoegd Wed 21 Nov 2012 om 00:39 ----------
Nog steeds verbinding?![]()

Heilig van overtuigdYes! Het wonder is geschied. Even dreigde ik mijn PC uit mijn dakkapel te werpen, denk dat hij dit aangevoeld heeft. Ben wel erg nieuwsgierig waar het aan lag...
---------- Post toegevoegd Wed 21 Nov 2012 om 00:45 ----------
Denk je dat ik ook de gene ben op mijn avatar?
Geweldig ditAls jij een frikandel was, dan was je een frikandel speciaal.
srs.
En ik me maar afvragen waarom hier zo weinig vrouwen zitten 
Betekent dit ook dat je mij alleen hielp, omdat je in je achterhoofd had dat je Gigi Ravelli hielp?

nee zereneus
Je hebt koorts en je kotst er ook nog eens bij, welke kleur is je ontlasting en kan jij de structuur ervan omschrijven, toch wel handig om op te letten tijdens koorts, zodat je de progressie van de ziekte in de gaten kan houden. (srs no troll)

Losers van Proximus die 25 euro activeringskost aanrekenen voor een nummer dat al 4 maand niet meer bij hen zit :/ bel ik naar, volgens hen heb ik geen poot om op te staan?

Wat had je dan verwacht dat zij zouden zeggen? Voor juridisch advies ga je naar de rechtswinkel, niet naar de persoon die je wilt aanpakken![]()
Losers van Proximus die 25 euro activeringskost aanrekenen voor een nummer dat al 4 maand niet meer bij hen zit :/ bel ik naar, volgens hen heb ik geen poot om op te staan?
Wat had je dan verwacht dat zij zouden zeggen? Voor juridisch advies ga je naar de rechtswinkel, niet naar de persoon die je wilt aanpakken![]()

Volgens mij door mijn energie aan het raken. Gister en eergister ging training waardeloos. Wel gewoon dezelfde gewichten kunnen pakken maar deed 3 keer zo lang over een oefening en was na elk setje gesloopt. Vandaag voelt het ook alsof ik het best de hele dag in bed zou moeten liggen.
We kunnen ook gewoon een nieuw zoontje maken.grrrrr ben het cb boekje van mijn zoontje kwijt.. baal daar van staan toch wel leuke dingetjes in om later nog eens naar te kijken
nog maar eens het hele huis overhoop gooien![]()