MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

deloaden op verschillinde oefeningen potverdomme..

Nuja men pre workout was 80gram biefstuk, friet met mayo en 2 ei. Was wel te verwachten.

Heel irritante zeurende pijn in mn onderrug, begon tijdens het deadliften, 6x3, ben wel doorgegaan maar bukken en zitten is niet fijn :(

nee, want dan zou je een andere foutmelding krijgen. Het feit dat je een foute ip krijg wijst op foute interactie met je modem.

oplossingen die mij te binnen schieten

heb je een abonnement met een limiet boven 2 pcs?(telenet basic)
restart modem en test?
fabrieksinstellingen terugzetten op de modem

zou me verwonderen, maar ms wel mogelijkheid.

check of je ip op automatisch staat.

Waar kan ik dit checken?

Misschien handig om erbij te vermelden: hij deed het vanochtend nog gewoon toen ik ging werken, toen ik terug kom deed hij het niet meer en niemand heeft aan één van beide pc's gezeten... ???

Is het Windows 7?

Als dat het wel is

In je netwerkcentrum- adapterinstellingen- rechtermuisknop op lanverbindingeigenschappen -tcpipv4 die staat meestal op auto

Maargoed het kan ook zijn dat het een virus is of dat netwerkkaart kapot is..

Is het Windows 7?

Als dat het wel is

In je netwerkcentrum- adapterinstellingen- rechtermuisknop op lanverbindingeigenschappen -tcpipv4 die staat meestal op auto

Ga ik nu even checken (als ik het kan vinden). Maar het kan toch niet zo zijn dat er instellingen zijn veranderd zonder dat er iemand bij m'n pc is geweest...? Snap er geen kloot van.

Op zulke momenten is het wel jammer dat je geen contact meer met je broer hebt, die had het vast in 1 sec opgelost :o

In configuratiescherm zoeken ;)

Start
Uitvoeren
Cmd enter
Ipconfig /all intikken
Kijken in lijst of je ip krijgt.
Als het kabeltje er niet goed in zit krijg je medium ontkoppeld
En het kan ook zijn dat je een ip krijgt beginnend met 169.xxx.xxx.xxx
Dat betekend wel dat het kabeltje goed zit maar je krijgt geen ip van de router af.

Wat ben ik blij met mijn apple zooi :roflol:

Ga ik nu even checken (als ik het kan vinden). Maar het kan toch niet zo zijn dat er instellingen zijn veranderd zonder dat er iemand bij m'n pc is geweest...?

in principe kan het niet nee.

Maar als je het aan top-down probleemoplossing doet is dit wel een van de zaken die dat soort foutmelding kan geven.

Een andere mogelijkheid is een virus/xware die zichzelf in je configuratie zet, of net als je het verwijdert je configuratie verdoet.

Start
Uitvoeren
Cmd enter
Ipconfig /all intikken
Kijken in lijst of je ip krijgt.
Als het kabeltje er niet goed in zit krijg je medium ontkoppeld
En het kan ook zijn dat je een ip krijgt beginnend met 169.xxx.xxx.xxx
Dat betekend wel dat het kabeltje goed zit maar je krijgt geen ip van de router af.

Dit kan nooit een vrouw zijn.:rolleyes:

Terug
Naar boven