XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Haha nee, maar veel huizen van 3 hoog, dus appartementen zijn zo opgedeeld als je de onderste wilt hebben.

was vandaag te arm om mn dagelijkse hoeveelheid eten te kunnen betalen. mn mama is wel jarig

Ik ga waarschijnlijk stoppen met Marketing. En ben aan het twijfelen tussen een sportrichting en beenhouwer.

Weet iemand toevallig waar je een overzicht van de sportrichtingen in België kan vinden?

Marketing is dan ook een k*topleiding hier in belgie, al die extra ballast van burgerlijk recht etc dat je erbij krijgt. Zelf 1 jaar van mijn tijd aan verscheten.. Nuja buiten al het zuipen en feesten dan :p

Marketing is dan ook een k*topleiding hier in belgie, al die extra ballast van burgerlijk recht etc dat je erbij krijgt. Zelf 1 jaar van mijn tijd aan verscheten.. Nuja buiten al het zuipen en feesten dan :p
Ik nu 1.5 jaar :(
Het leek super interessant toen ik ik begon ...

Wat heb je nadien gestudeerd?

Net een filmpje gezien op facebook waar een paar apen een kitten in brand steken.

At first I was mad now I iz sad :(

Ik krijg gvd die capsules niet door me strot

yes p*ssy

heb chronische aids te pakken, ofwel bijna kotsen op school en net hele maaltijd thuis teruggeven aan de wc

gaan me gains

Gekloot met dat online bestellen van condooms allemaal, was minder moeite geweest als ik gewoon naar de drogisterij was geweest.

gewoon zonder man fock die shit

---------- Post toegevoegd Tue 27 Nov 2012 om 19:57 ----------

heb chronische aids te pakken, ofwel bijna kotsen op school en net hele maaltijd thuis teruggeven aan de wc

gaan me gains

had het vorige week zelf ook de buikgriep. En met mijn nog srs een stuk of 15 anderen die ik ken van werk etc. Heerst echt man

gewoon zonder man fock die shit

---------- Post toegevoegd Tue 27 Nov 2012 om 19:57 ----------

had het vorige week zelf ook de buikgriep. En met mijn nog srs een stuk of 15 anderen die ik ken van werk etc. Heerst echt man

zou vanavond lachgas doen met anu en 2 chicks, i was like

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nu alleen thuis, forever a boner

soon.jpg

Terug
Naar boven