Kenn
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 69
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben benieuwd wat hier waar van is, de laatste tijd zijn er sowieso wel veel berichten dat melk slecht is:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/21114323/___Melk_draagt_bij_aan_reuma___.html

Hier aan de 80 km/h weg staat zo'n stoplicht voor kinderen die naar basisschool gaan. Zo'n fietser had dus op knopje gedrukt en ik moest daar links af slaan, stoplicht op rood, fietser fietst voorbij dus ik denk kan mooi snel linksaf slaan omdat al die auto's van de andere kant toch nog 1 minuut op rood moesten wachten. Wanneer pleur jij eens op van dit forum? Irritante posts altijd van je. Terug op de negeer lijst.
hahahah dat je nog nooit n waarschuwing hebt gekregen voor flooding gast![]()

hahahah dat je nog nooit n waarschuwing hebt gekregen voor flooding gast![]()
Ben benieuwd wat hier waar van is, de laatste tijd zijn er sowieso wel veel berichten dat melk slecht is:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/21114323/___Melk_draagt_bij_aan_reuma___.html

Na een tijdje lees ik niet eens de inhoud van " I Xyzyx I " zijn posts .
Ik sla gewoon standaard de post over , zeer gemakkelijk , ik snap niet dat mensen problemen hebben met hem .
Lees gewoon zijn posts niet , als je een probleem negeert dan gaat het uiteindelijk vanzelf weg .
Maar geef je " I Xyzyx I " aandacht , dan blijft het aanwezig .
Het teert namelijk op aandacht .
Na een tijdje lees ik niet eens de inhoud van " I Xyzyx I " zijn posts .
Ik sla gewoon standaard de post over , zeer gemakkelijk , ik snap niet dat mensen problemen hebben met hem .
Lees gewoon zijn posts niet , als je een probleem negeert dan gaat het uiteindelijk vanzelf weg .
Maar geef je " I Xyzyx I " aandacht , dan blijft het aanwezig .
Het teert namelijk op aandacht .

of zet hem gewoon op de negeerlijst! je mist helemaal niks, hoor! trust me
nu en dan zie je dan wel nog eens gequote posts passeren van mensen die happen op het irritantste gelul, maar dat valt ook wel mee
edit: Rob_P was me voor![]()

Ik quote het even, anders kan hij het natuurlijk niet lezen, doofus!Kun je mooi alle tijd die je bezig was met je druk maken om mij besteden aan werken zodat je eindelijk na al die jaren eens een leren jas kan kopen![]()
Kun je mooi alle tijd die je bezig was met je druk maken om mij besteden aan werken zodat je eindelijk na al die jaren eens een leren jas kan kopen![]()

Ik quote het even, anders kan hij het natuurlijk niet lezen, doofus!
Ik quote het even, anders kan hij het natuurlijk niet lezen, doofus!

Dit ga ik niet quoten, vind ik een beetje achterbaks wat je nu zegtIk had t er niet bij gezegd anders zou niemand m quoten
Al had ik m eigenlijk niet eens intelligent genoeg ingeschat om de negeer optie te vinden, waar ik m overigens zelf op gewezen had maar goed.