- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Das al een hele tijd geledenIk dacht dat jij van alle duistere vieze sites logins had![]()

Wel een hoop karma voor gekregen

En tegen pics van missnuke zeg ik niet nee

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Das al een hele tijd geledenIk dacht dat jij van alle duistere vieze sites logins had![]()

Ik was daarnet met wat maten van school ergens gaan eten en 1 ervan wou misschien dezelfde gsm kopen als ik, dus die wou die even bezien. Ik geef hem mijn gsm, hij zat wat dingen te doen, kijkt hij opeens bij mijn foto's. Stond er blijkbaar nog een side chest (pose zoals mijn avatar) van in mijn log. (normaal wis ik die meteen, deze was ik blijkbaar vergeten te wissen). Laat die het meteen aan de andere mensen zien.
Pfff was weer een plezant onderwerp/discussie
Blijkbaar is bodybuilding de ongezondste sport dat er bestaat ....
Ik was daarnet met wat maten van school ergens gaan eten en 1 ervan wou misschien dezelfde gsm kopen als ik, dus die wou die even bezien. Ik geef hem mijn gsm, hij zat wat dingen te doen, kijkt hij opeens bij mijn foto's. Stond er blijkbaar nog een side chest (pose zoals mijn avatar) van in mijn log. (normaal wis ik die meteen, deze was ik blijkbaar vergeten te wissen). Laat die het meteen aan de andere mensen zien.

Schamen niet, is gewoon awkward.
EgoboostSchamen niet, is gewoon awkward.
Wel een hoop complimenten gekregenEgoboost
Jep, het ging er meteen over dat het gay is, ongezond, AAS, geen enkele bodybuilder wordt ouder dan 50j, geen kinderen ....hier kan ik me wel een beetje in vinden, maar komt vaak door de retardedness van andere mensen op bb gebied
Buiten op DBB hebben alleen mijn ouders mijn pics gezien. Derest hoeft dat niet te wetenIk laat aan niemand want zien.. omdat ik bang ben voor reacties... hier voor het eerst fotos neer gezet... ook wel eens fijn posi reacties te krijgen.. krijg je weer wat nieuwe energie van

Hmmm, jongetjes van jouw leeftijd horen naar chests van het andere geslacht te kijken.Schamen niet, is gewoon awkward.
Wel een hoop complimenten gekregenEgoboost

Ik laat aan niemand want zien.. omdat ik bang ben voor reacties...

Jep, het ging er meteen over dat het gay is, ongezond, AAS, geen enkele bodybuilder wordt ouder dan 50j, geen kinderen ....
Buiten op DBB hebben alleen mijn ouders mijn pics gezien. Derest hoeft dat niet te weten![]()
we know it 2Buiten op DBB hebben alleen mijn ouders mijn pics gezien. Derest hoeft dat niet te weten![]()

Das ni lief

In b4 Alpha, seems kinda beta to me

Das al een hele tijd geleden
Wel een hoop karma voor gekregen
En tegen pics van missnuke zeg ik niet nee![]()
Hopen op een pic van MissNuke's buike dan 
Jep, het ging er meteen over dat het gay is, ongezond, AAS, geen enkele bodybuilder wordt ouder dan 50j, geen kinderen ....
Buiten op DBB hebben alleen mijn ouders mijn pics gezien. Derest hoeft dat niet te weten![]()

Die reactie deed meer pijn dan een trap in mijn noten

En die sites zijn nu allemaal uit de lucht?Hopen op een pic van MissNuke's buike dan
![]()

Speciaal voor jou ...En die sites zijn nu allemaal uit de lucht?Hopen op een pic van MissNuke's buike dan
![]()

lasterm
asta4u
artisan
enole