Heb hem gekocht omdat ik niet kon wachten, is wel nice spel.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sla ik al heel lang af zulke dingen, iedereen waar ik op verjaardagen etc. komt weet ondertussen wel dat ik gekke eetgewoonten heb. In de bulk maak ik daarentegen wel eerder een uitzondering dan in de cut. Gezeik voorkom je door je shirtje gewoon even omhoog te doen![]()

Gewoon zeggen dat je aan tafel te veel hebt gegeten?We hebben het overleeft....
Baal wel want let zo goed op mijn eten... maar om dan gezeik te voorkomen neem je stukje taart... maar dan zeg je een heel klein stukje... krijg je een stuk waar je u tegen zegt. Grrrrr
Volgense keer sla ik dus gewoon over!
Strak plan!!Sla ik al heel lang af zulke dingen, iedereen waar ik op verjaardagen etc. komt weet ondertussen wel dat ik gekke eetgewoonten heb. In de bulk maak ik daarentegen wel eerder een uitzondering dan in de cut. Gezeik voorkom je door je shirtje gewoon even omhoog te doen![]()
Of gewoon in PM sturen 
Gewoon zeggen dat je aan tafel te veel hebt gegeten?
Strak plan!!
Dat mag ze doen, dat filmen en dan op DBB zettenOf gewoon in PM sturen
![]()

Verschrikkelijk.. tis dat ik me tatt bij elkaar wil sparen... maar anders was ik over een maand gewoon 25 gebleven.. slecht he heheh
Verschrikkelijk.. tis dat ik me tatt bij elkaar wil sparen... maar anders was ik over een maand gewoon 25 gebleven.. slecht he heheh

Na een tijdje word je pro in smoesje verzinnen of mensen om te praten! SrsVerschrikkelijk.. tis dat ik me tatt bij elkaar wil sparen... maar anders was ik over een maand gewoon 25 gebleven.. slecht he heheh
---------- Post toegevoegd Thu 29 Nov 2012 om 22:14 ----------
Ja idd wat "dieet" gaat er niet in bij mensen. ze lachen me dan uit![]()

Volgens mij bedoelt ze dat ze enkel haar verjaardag wil vieren zodat ze genoeg geld krijgt voor haar tatt af te maken?Jij wordt betaald om op de verjaardag van je buren te komen, was je buurman verrast toen je uit de taart sprong?
Jij wordt betaald om op de verjaardag van je buren te komen, was je buurman verrast toen je uit de taart sprong?

We hebben het overleeft....
Baal wel want let zo goed op mijn eten... maar om dan gezeik te voorkomen neem je stukje taart... maar dan zeg je een heel klein stukje... krijg je een stuk waar je u tegen zegt. Grrrrr
Volgense keer sla ik dus gewoon over!

Ben over 1,5 week jarig, maar doe er mooi niks aan.. M'n ouders waren/zijn getrouwd op mijn verjaardag en vorig jaar gescheiden.
Heb er dus totaal geen behoefte aan, verleden jaar toen er visite binnen kwam (terwijl ik voor af zei er niks aan te doen) ben ik naar de gym vertrokken.
Verjaardagen van andere trekken me ook niet, probeer me altijd weer zo snel mogelijk uit de voeten te maken..![]()
Na een tijdje word je pro in smoesje verzinnen of mensen om te praten! Srs
Volgens mij bedoelt ze dat ze enkel haar verjaardag wil vieren zodat ze genoeg geld krijgt voor haar tatt af te maken?
edit: intredasting.jpg

Wel zelf gemaakt... Niet van die vieze goedkope waar een kilo gelatine bovenop ligt
Gewoon zeggen dat je aan tafel te veel hebt gegeten?
Strak plan!!
Dat mag ze doen, dat filmen en dan op DBB zettenOf gewoon in PM sturen
![]()

Idd ik heb 1 iemand die het snapt... Omdat hij het ook doet.. maar die negativiteit is Kipling soms... Durf er niet eens meer over te praten omdat mensen je aankijken alsof ze een dood vogeltje hebben ingeslikt... Jammer...
Klopt... Van de tatt![]()
Ik was daarnet met wat maten van school ergens gaan eten en 1 ervan wou misschien dezelfde gsm kopen als ik, dus die wou die even bezien. Ik geef hem mijn gsm, hij zat wat dingen te doen, kijkt hij opeens bij mijn foto's. Stond er blijkbaar nog een side chest (pose zoals mijn avatar) van in mijn log. (normaal wis ik die meteen, deze was ik blijkbaar vergeten te wissen). Laat die het meteen aan de andere mensen zien.Idd ik heb 1 iemand die het snapt... Omdat hij het ook doet.. maar die negativiteit is Kipling soms... Durf er niet eens meer over te praten omdat mensen je aankijken alsof ze een dood vogeltje hebben ingeslikt... Jammer...
Klopt... Van de tatt![]()