XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Sla ik al heel lang af zulke dingen, iedereen waar ik op verjaardagen etc. komt weet ondertussen wel dat ik gekke eetgewoonten heb. In de bulk maak ik daarentegen wel eerder een uitzondering dan in de cut. Gezeik voorkom je door je shirtje gewoon even omhoog te doen :D

Iedereen vind het verschrikkelijk wat ik doe.. dus het liefst proppen ze me helemaal vol..
Maar idd volgende keer (zaterdag weer een verjaardag) sla ik over.

We hebben het overleeft....
Baal wel want let zo goed op mijn eten... maar om dan gezeik te voorkomen neem je stukje taart... maar dan zeg je een heel klein stukje... krijg je een stuk waar je u tegen zegt. Grrrrr
Volgense keer sla ik dus gewoon over!
Gewoon zeggen dat je aan tafel te veel hebt gegeten?

Sla ik al heel lang af zulke dingen, iedereen waar ik op verjaardagen etc. komt weet ondertussen wel dat ik gekke eetgewoonten heb. In de bulk maak ik daarentegen wel eerder een uitzondering dan in de cut. Gezeik voorkom je door je shirtje gewoon even omhoog te doen :D
Strak plan!!
Dat mag ze doen, dat filmen en dan op DBB zetten :D Of gewoon in PM sturen :cool:

Fantastisch altijd hé die verjaardagen.. :rolleyes:

Verschrikkelijk.. tis dat ik me tatt bij elkaar wil sparen... maar anders was ik over een maand gewoon 25 gebleven.. slecht he heheh

---------- Post toegevoegd Thu 29 Nov 2012 om 22:14 ----------

Gewoon zeggen dat je aan tafel te veel hebt gegeten?

Strak plan!!
Dat mag ze doen, dat filmen en dan op DBB zetten :D Of gewoon in PM sturen :cool:

Ja idd wat "dieet" gaat er niet in bij mensen. ze lachen me dan uit :(

Verschrikkelijk.. tis dat ik me tatt bij elkaar wil sparen... maar anders was ik over een maand gewoon 25 gebleven.. slecht he heheh

Jij wordt betaald om op de verjaardag van je buren te komen, was je buurman verrast toen je uit de taart sprong?

Ben over 1,5 week jarig, maar doe er mooi niks aan.. M'n ouders waren/zijn getrouwd op mijn verjaardag en vorig jaar gescheiden.
Heb er dus totaal geen behoefte aan, verleden jaar toen er visite binnen kwam (terwijl ik voor af zei er niks aan te doen) ben ik naar de gym vertrokken.

Verjaardagen van andere trekken me ook niet, probeer me altijd weer zo snel mogelijk uit de voeten te maken.. :D

---------- Post toegevoegd Thu 29 Nov 2012 om 22:14 ----------

Ja idd wat "dieet" gaat er niet in bij mensen. ze lachen me dan uit :(
Na een tijdje word je pro in smoesje verzinnen of mensen om te praten! Srs:o

Jij wordt betaald om op de verjaardag van je buren te komen, was je buurman verrast toen je uit de taart sprong?
Volgens mij bedoelt ze dat ze enkel haar verjaardag wil vieren zodat ze genoeg geld krijgt voor haar tatt af te maken?

edit: intredasting.jpg

We hebben het overleeft....
Baal wel want let zo goed op mijn eten... maar om dan gezeik te voorkomen neem je stukje taart... maar dan zeg je een heel klein stukje... krijg je een stuk waar je u tegen zegt. Grrrrr
Volgense keer sla ik dus gewoon over!

Me like cake!!! SHARE!! :p
Zit toch in de bulk en die paar (honderd) extra Kcal morgen maar in de gym wegwerken :cool:

Ben over 1,5 week jarig, maar doe er mooi niks aan.. M'n ouders waren/zijn getrouwd op mijn verjaardag en vorig jaar gescheiden.
Heb er dus totaal geen behoefte aan, verleden jaar toen er visite binnen kwam (terwijl ik voor af zei er niks aan te doen) ben ik naar de gym vertrokken.

Verjaardagen van andere trekken me ook niet, probeer me altijd weer zo snel mogelijk uit de voeten te maken.. :D

Oh dat is niet zo leuk idd..
Ben er ook nooit zo van.. Altijd veels te veel eten... Gezeik uuhh gezelligheid.. Nee had liever gaan trainen..

taart is vies behalve appeltaart dan:(

Na een tijdje word je pro in smoesje verzinnen of mensen om te praten! Srs:o

Volgens mij bedoelt ze dat ze enkel haar verjaardag wil vieren zodat ze genoeg geld krijgt voor haar tatt af te maken?

edit: intredasting.jpg

Idd ik heb 1 iemand die het snapt... Omdat hij het ook doet.. maar die negativiteit is Kipling soms... Durf er niet eens meer over te praten omdat mensen je aankijken alsof ze een dood vogeltje hebben ingeslikt... Jammer...

Klopt... Van de tatt :D

Idd ik heb 1 iemand die het snapt... Omdat hij het ook doet.. maar die negativiteit is Kipling soms... Durf er niet eens meer over te praten omdat mensen je aankijken alsof ze een dood vogeltje hebben ingeslikt... Jammer...

pics

met lepel

Ik was daarnet met wat maten van school ergens gaan eten en 1 ervan wou misschien dezelfde gsm kopen als ik, dus die wou die even bezien. Ik geef hem mijn gsm, hij zat wat dingen te doen, kijkt hij opeens bij mijn foto's. Stond er blijkbaar nog een side chest (pose zoals mijn avatar) van in mijn log. (normaal wis ik die meteen, deze was ik blijkbaar vergeten te wissen). Laat die het meteen aan de andere mensen zien.

Pfff was weer een plezant onderwerp/discussie :(
Blijkbaar is bodybuilding de ongezondste sport dat er bestaat ....

Terug
Naar boven