AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Nope, ik ga op badminton veel veiliger.

Met badminton kijk je veel omhoog (naar de shuttle) dus dan kan je ook wel wat last krijgen, ook zijn kuitblessures niet ongewoon.

Dus de verwijzing naar badminton klopt niet :cool: Dammen of schaken is welveilig voor je!

Al dat klote sneeuw in Groningen!

GVD

Met badminton kijk je veel omhoog (naar de shuttle) dus dan kan je ook wel wat last krijgen, ook zijn kuitblessures niet ongewoon.

Dus de verwijzing naar badminton klopt niet :cool: Dammen of schaken is welveilig voor je!

Met dammen en schaken moet je veel denken en daar krijg ik koppijn van, ook kijk je veel schuin naar beneden wat ook weer pijntje kan triggeren.
Wordt dan toch zwemmen denk ik, neem ik de teenschimmel maar kado.

Tante ligt in het ziekenhuis voor een leverpunctie :(

Met dammen en schaken moet je veel denken en daar krijg ik koppijn van, ook kijk je veel schuin naar beneden wat ook weer pijntje kan triggeren.
Wordt dan toch zwemmen denk ik, neem ik de teenschimmel maar kado.

daar heb je deze voor he.... ze zullen je vast beeldig staan..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 13:06 ----------

Tante ligt in het ziekenhuis voor een leverpunctie :(

sterkte.

Hoezo zou je met die schoentjes geen teen schimmel kunnen krijgen dan

Zeer chagrijnig, net out of the blue een ''woedeaanval'' gehad. Snap niet echt waarom eigenlijk.

Whami, post jij altijd zo'n gekke dingen of heb je nu gewoon een speciale dag? :D
Ik ben gewoon speciaal:)
Zegt mn mamie elke dag

---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 14:17 ----------

Zeer chagrijnig, net out of the blue een ''woedeaanval'' gehad. Snap niet echt waarom eigenlijk.
Dat komt omdat met een been door de sneeuw huppelen nogal gevaarlijk is en je je best moet doen om je been niet te breken. Dat levert stress op...
Always love to help :)

Terug
Naar boven