Ja man kunnen wij er niet aan doen dat ze je eindelijk eens gevat hebbenVandaag brief in de brievenbus dat ik op politie bureau maandag word verhoord als verdachte van mishandeling.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja man kunnen wij er niet aan doen dat ze je eindelijk eens gevat hebbenVandaag brief in de brievenbus dat ik op politie bureau maandag word verhoord als verdachte van mishandeling.
Vandaag brief in de brievenbus dat ik op politie bureau maandag word verhoord als verdachte van mishandeling.
hij zet ook elek keer zelfde foto en daarna krijgt die een ban
leert die het nietInb4 eerst 4 uur in de cel mogen wachten voordat het verhoor begint.
Overigens gelijk beroepen op zwijgrecht. Alles wat je bij de politie zegt kan tegen je werken terwijl niets voor je kan werken.

Ja want je wordt in een cel gestopt als je uitgenodigd wordt voor verhoor![]()
Godver, m'n genetics zijn echt ****ed, zie gasten die een paar maand trainen harder groeien dan dat ik doe... argh**** this shit

En ben je ook schuldig of?Vandaag brief in de brievenbus dat ik op politie bureau maandag word verhoord als verdachte van mishandeling.
Terwijl je toch al nette stats hebt. Ik herken het wel trouwens, lijkt de laatste tijd niet meer zoveel vooruitgang in te zitten![]()

Nee het waren Marokkanen, Suwardi en KillyHij trapte die grensrechter zo tegen zijn b**kes jonge
![]()
Slaat nergens op. Ze kennen mijn identiteit etc dus hebben ze ook geen reden om mij vast te houden. Dus dat zal niet gebeuren.Inb4 eerst 4 uur in de cel mogen wachten voordat het verhoor begint.
Overigens gelijk beroepen op zwijgrecht. Alles wat je bij de politie zegt kan tegen je werken terwijl niets voor je kan werken.
Nee, heb een jongen alleen bij zijn schouder vastgepakt. Ze hebben geen poot om op te staan maar het gedoe eromheen is wel vervelend.
Krapuul, crimineel, mishandelaarZe hebben geen poot om op te staan maar het gedoe eromheen is wel vervelend.

zou degene die aangifte heeft gedaan wel willen mishandelen,de lafbek.
zou degene die aangifte heeft gedaan wel willen mishandelen,de lafbek.
Vond dat ik me laatste tijd best gedroeg, alleen maxiamento verpeste het met zijn roid rage....Hij was echt psycho gewordenBlijf je nu wel wat langer rondhangen? Kon je posts meestal wel waarderen.