MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

:roflol: Moet ik dan eerst een hele ode uitbrengen voor ik zoiets vraag dan?

En opgegeven is nog niet dood toch? Dacht dat t was dat ze geen operaties enz meer uit gingen voeren en alleen maar medicijnen gaven om t leed zo min mogelijk te laten zijn.

Je timing + de manier hoe je het brengt, hou daarbij in gedachte dat jullie 2 ook niet beste vriendjes zijn. Kortom het was gewoon een foute actie van je.

Hmmm, ik dacht dat het wel uiteindelijk naar de dood leidt, of niet? correct me if i'm wrong.

Je timing + de manier hoe je het brengt, hou daarbij in gedachte dat jullie 2 ook niet beste vriendjes zijn. Kortom het was gewoon een foute actie van je.

Hmmm, ik dacht dat het wel uiteindelijk naar de dood leidt, of niet? correct me if i'm wrong.

klopt :)

Uh, ja.. Ze houden je volgens mij gewoon niet meer actief in leven maar ze verzachten t leed.

Meestal duurt t daarna niet meer zo lang nee, enkele maanden max ofzo? Ach, beter dat ze op een gegeven moment stoppen, als je ziet wat voor troep er allemaal gespoten wordt in mensen die toch al bijna dood zijn kun je t beter gewoon laten. Kun je tenminste nog normaal afscheid nemen..

En te timing, tja, ze komt er zelf mee zonder t toe te lichtten. Nieuwsgierigheid is natuurlijk:rolleyes:

in een korte tijd plotseling veel k*tacné.. Vooral op men kin dan!
Eer gisteren halfvolle melk gedronken, zat nog te denken dat het een slecht idee zou zijn..

Broek die ik voor de herfst heb gekocht begint te hard te spannen rond mijn benen :sad:

En het is f¨cking koud!!!! FML moest 20min fietsen, was 20min te lang!
2d0aryq.jpg

---------- Post toegevoegd Wed 12 Dec 2012 om 14:52 ----------

krijg net te horen da moeder van hele goede vriendin is opgegeven...
Sterkte!

Jow jasper, het is misschien slim om even te zwijgen ;) Internet of niet, is wel bot gevraagd

Broek die ik voor de herfst heb gekocht begint te hard te spannen rond mijn benen :sad:

2d0aryq.jpg

[

Brah, ik moet telkens 30 minute fietsen naar de gym, in korte broek and t shirt

:sd: :trollfacex:

2d0aryq.jpg

---------- Post toegevoegd Wed 12 Dec 2012 om 14:52 ----------

Sterkte!

Jow jasper, het is misschien slim om even te zwijgen ;) Internet of niet, is wel bot gevraagd

Op zo'n zadel is elke seconde te lang...

Vind niet mis. Wat is is de link tussen acné en roggebrood?

Vroeger wel eens een gezichtsverzorging gedaan, tijdelijk beter maar kwam jammer genoeg erger terug.

Vooral koemelk verergert acné. Koemelk bevat veel hormonen en de jodium in melk stimuleert ook de poriën. Koemelk bevat 5-alpha dihydrotestosteron, een hormoon dat acné activeert. Acné verergert door vrijwel alle dierlijke vetten. Kalkoen en kip zijn minder schadelijk dan varkensvlees. Het maakt niet uit of de koemelk mager of vol is. Bij acné moet koemelk volledig weggelaten worden. Dat geldt ook voor kaas (magere kwark kan wel, maar het is beter koemelk helemaal te vermijden) en ijs van koemelk. Suiker en alcohol dienen ook vermeden te worden. Suiker en alcohol vernietigen en verzwakken de nierfunctie. Een biologisch en vegetarisch dieet heeft een goede invloed op acné. Neem geen producten van witmeel, zoals macaroni, spaghetti, witbrood, croissants, e.d. Neem ook niet te veel aardappels, wilde rijst is beter. Geraffineerde koolhydraten verhogen de insulinewaardes, wat kan leiden tot verstopping van de huidporiën en extra vetophoping. Het is verstandig uit te zoeken of er sprake is van een voedselallergie of voedselintolerantie (http://www.keac.nl). Koemelk, gluten (in brood, pasta's, veel koekjes), pinda's, noten, soja en citrusvruchten zijn de meest voorkomende veroorzakers van voedselallergie of voedselintolerantie. Neem ook niet te veel zout. Jodium stimuleert de poriën.

Neem liever geen tarwebrood, maar speltbrood, roggebrood of knäckebröd. Brood moet natuurlijk helemaal vermeden worden als er sprake blijkt te zijn van glutenallergie of glutenintolerantie. Neem veel verse groenten en fruit, eieren, zaden, noten en vis (mager vlees, zoals kip en kalkoen mag ook). Vooral wortelsap en broccoli zijn heilzaam bij acné. Voeding met veel vitamine A is heilzaam bij acné. Eieren bevatten veel vitamine A. Betacaroteen, dat in het lichaam wordt omgezet in vitamine A, zit o.a. in wortels, broccoli, zoete aardappelen, abrikozen, mango's en papaja's. Vitamine C (vooral in kiwi's en zwarte bessen) helpt infecties te voorkomen, terwijl vitamine E (in tarwekiemen, groene bladgroenten, verse noten, avocado's, eieren en koudgeperste olijfolie) de huid geneest.

Het natuurlijke dieet van Italianen, Koreanen, Japanners en Eskimo's bevat alleen magere oliesoorten, zoals olijfolie, visolie, olie uit pinda's en andere planten. Zij hebben meestal een mooie zuivere huid.
De Amerikanen eten veel zwaardere vetsoorten, zoals we die vinden in melk, kaas, ijs, spek, ham en varkensvet. Zodra de Italianen en bovenstaande andere nationaliteiten naar Amerika emigreren en de Amerikaanse levenswijze overnemen, krijgen ze net zoveel puisten als iedere Amerikaan. Vermijd daarom dierlijke proteïnen, ook melk, dierlijk vet, snoep, koek en chocolade in elke vorm, frisdrank, ijs en alles wat bereid wordt met suiker en fijn tarwemeel. Eet ook geen zoute pinda's, specerijen, patat en ander gefrituurd voedsel. Vermijd zoveel mogelijk alles met conserveermiddelen en andere chemische stoffen. Het is heel erg belangrijk voldoende water te drinken (Spa blauw). Water zuivert! Neem minimaal 8 glazen water per dag! Neem brandnetel­thee (bloedzuiverend) en groene thee in plaats van zwarte thee. Bewaar het theezakje van groene thee om de huid te deppen. Groene thee reinigt zowel in- als uitwendig!

misschien heb je hier wat aan.

Jezus wat een lijst :roflol:

Heb zelf ook last van een iets onrustige huid maar no way dat ik dat allemaal ga schrappen.

Vraag me af of koemelk echt de oorzaak is hoor, ik drink pas veel melk sinds ik weer ben gaan trainen en ik merk niet dat het veel erger is geworden ofzo. Al heb ik nu wel op mijn schouders er heel iets last van..

Heb zelf ook last van een iets onrustige huid maar no way dat ik dat allemaal ga schrappen.

Vraag me af of koemelk echt de oorzaak is hoor, ik drink pas veel melk sinds ik weer ben gaan trainen en ik merk niet dat het veel erger is geworden ofzo. Al heb ik nu wel op mijn schouders er heel iets last van..

de 1 heeft er meer last van als de ander.

als je echt echt acne hebt dan wil je wel hoor...

de 1 heeft er meer last van als de ander.

als je echt echt acne hebt dan wil je wel hoor...

Ik verwacht niet dat al die zooi schrappen zal helpen wanneer je echt zware acne hebt :p .

Maar denk wel dat sommige mensen gevoelig zijn voor melk en daar acne van krijgen alleen om nou te stellen dat het per definitie een oorzaak zou zijn..

Pas als je natuurlijk hoge testosteron hebt, moet je die zaken vermijden. Niet gek dat jij er geen last van hebt kiddo.

Al heb ik nu weinig last ervan, door mijn infrarood sauna:o

Ik verwacht niet dat al die zooi schrappen zal helpen wanneer je echt zware acne hebt :p .

Maar denk wel dat sommige mensen gevoelig zijn voor melk en daar acne van krijgen alleen om nou te stellen dat het per definitie een oorzaak zou zijn..

speciaal voor jou

Oorzaken van acné

Acné ontstaat als het lichaam meer gifstoffen bevat dan de nieren en darmen kunnen verwijderen. De gifstoffen worden in vet opgeslagen. De lever kan deze gifstoffen niet meer verwerken. Er kan ook een probleem met de vetstofwisseling zijn. Ook kan acné veroorzaakt worden door een voedselallergie of een ophoping van aangemaakte hormoonstoffen. Als de gifstoffen zich ophopen, worden de nieren en darmen overbelast. Deze organen gaan minder functioneren, waardoor veel van de gifstoffen door de lever verwerkt moeten worden. De lever neemt de taak van de nieren over, raakt overbelast en zal ook minder gaan functioneren. Als de nieren, darmen en lever overbelast raken, moet het lichaam de afvalstoffen via de longen en de huid verwijderen. Zo ontstaat acné. Acné is dus altijd een teken dat de uitscheidingsorganen overbelast zijn! Door mannelijke hormonen (androgenen) wordt de talgproductie gestimuleerd. De gevoeligheid van de talgklieren voor androgene hormonen verschilt per persoon. Soms is een behandeling met hormonen die de werking van androgene hormonen tegengaan een optie (Diane-35). Anticonceptiepillen verstoren echter het hormonale evenwicht en kunnen gevaarlijke bijwerkingen hebben, zoals een verzwakte leverfunctie en stolselvorming in het bloed. Andere mogelijke bijwerkingen van de anticonceptiepillen zijn hoofdpijn, misselijkheid, vocht vasthouden en depressies. Acné gaat altijd vergezeld van een overvloedige afscheiding van talg door de talgklieren. Mensen met acné hebben daarom ook vaker last van een vette huid en vet haar dan mensen zonder acné. Als er te veel talg geproduceerd wordt, kunnen de uitvoergangetjes van de follikels verstopt raken, waardoor mee-eters ontstaan. Bij acné wordt er meer hoorn­materiaal in de follikels gevormd en het hoornmateriaal heeft bij acné de neiging om aan elkaar te kleven, waardoor er makkelijk een propje gevormd wordt dat de uitvoergang verstopt. In de uitvoergangen van de huidfollikels komen bepaalde bacteriën voor. Deze zogenaamde proprionibacteriën komen ook voor bij mensen zonder acné, maar bij mensen met acné komen deze bacteriën meestal in grotere hoeveelheden voor. Ook in de mee-eters komen deze bacteriën voor. Erfelijkheid speelt ook een rol bij acné.

Door stress verergert acné, omdat de witte bloedlichaampjes, die o.a. bacteriën bestrijden, dan minder goed functioneren.

Het is raadzaam uit te zoeken of er sprake is van een voedselallergie of voedselintolerantie.
Via het KEAC (Klinisch Ecologisch Allergie Centrum) kan een voedselintoleratietest verricht worden (http://www.keac.nl). Het bloed uit een vinger wordt dan opgestuurd naar Engeland (York Nutritional Laboratory) en onderzocht op de meest voorkomende allergenen. Een andere methode om uit te zoeken of er sprake is van voedselintoleranties is bioresonantie of kinesiologie. Bij bioresonantie wordt op energetisch niveau (het niveau van trillingen, frequenties) getest door wat voor stoffen iemand ziek is geworden, om vervolgens deze stoffen ook met behulp van bioresonantie te verwijderen. Bij kinesiologie wordt door spiertesten getest waarvoor iemand allergisch is.

Pas als je natuurlijk hoge testosteron hebt, moet je die zaken vermijden. Niet gek dat jij er geen last van hebt kiddo.

Al heb ik nu weinig last ervan, door mijn infrarood sauna:o

ook dat is niet geheel juist,... Ja test is een grote aanzetter,.. maarrr aanleg voor acné is de enige verklaring,.. Dat heb je of dat heb je niet.
Hoge test gehaltes in de pubertijd zijn standaard,.. maar niet iedereen krijgt acne ;)

In mij pubertijd groeide ik door te trainen als kool,.. waar de huisarts aangaf na een bloedtest (was voor iets anders) dat mijn testwaardes aardig hoog waren,.. en daarmee trachte hij eigenlijk te vragen of ik iets gebruikt had (huisarts is kennis v ouders :o )

Enkele jaren daarna ben ik wel gaan kuren,... op dat moment is je test zelfs nog vele malen hoger dan in je pubertijd,...

Nog nooit last gehad van acne,.. zowel in de pubertijd, als tijdens kuren niet.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven