FuzZyBeeR
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 33
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ook dat is niet geheel juist,... Ja test is een groete aanzetter,.. maarrr aanleg voor acné is de enige verklaring,.. Dat heb je of dat heb je niet.
Hoge test gehaltes in de pubertijd zijn standaard,.. maar niet iedereen krijgt acne
In mij pubertijd groeide ik door te trainen als kool,.. waar de huisarts aangaf na een bloedtest (was voor iets anders) dat mijn testwaardes aardig hoog waren,.. en daarmee trachte hij eigenlijk te vragen of ik iets gebruikt had (huisarts is kennis v ouders)
Enkele jaren daarna ben ik wel gaan kuren,... op dat moment is je test zelfs nog vele malen hoger dan in je pubertijd,...
Nog nooit last gehad van acne,.. zowel in de pubertijd, als tijdens kuren niet.
Lucky shot, maar als je met een stuk schuurpapier over je gezicht gaat krijg je korsten. roggebrood..

Klopt, maar een natuurlijk hoge test kan het bij sommigen triggeren. Tegenwoordig gelukkig weinig last.

Pas als je natuurlijk hoge testosteron hebt, moet je die zaken vermijden. Niet gek dat jij er geen last van hebt kiddo.
Al heb ik nu weinig last ervan, door mijn offperiod![]()

mijn interesse voor roids wordt steeds minder, omdat ik iedere week PR's en gains maak zonder![]()

Nog geen DL training gehad deze week, vrijdag = DL dag![]()

ze moeten je echt afschieten als je zulke comments maaktmijn interesse voor roids wordt steeds minder, omdat ik iedere week PR's en gains maak zonder![]()

mijn interesse voor roids wordt steeds minder, omdat ik iedere week PR's en gains maak zonder![]()

jij roid toch ook? wanneer post je progressie pics? hoe lang ben je al bezig met kuur?