AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Lucky shot, maar als je met een stuk schuurpapier over je gezicht gaat krijg je korsten. roggebrood..

Dus er zijn meerdere oorzaken voor acne waarvan gevoelig zijn voor melk er 1 is.

Sommigen krijgen het door hormonale schommeling

En anderen krijgen het door ongezond leven

En weer anderen krijgen het door alergie..

Ik zou mijn schoenen opeten als iedereen die acne had er van af zou komen wanneer hij veganistisch ging eten.

De weegschaal.:mad:

ook dat is niet geheel juist,... Ja test is een groete aanzetter,.. maarrr aanleg voor acné is de enige verklaring,.. Dat heb je of dat heb je niet.
Hoge test gehaltes in de pubertijd zijn standaard,.. maar niet iedereen krijgt acne ;)

In mij pubertijd groeide ik door te trainen als kool,.. waar de huisarts aangaf na een bloedtest (was voor iets anders) dat mijn testwaardes aardig hoog waren,.. en daarmee trachte hij eigenlijk te vragen of ik iets gebruikt had (huisarts is kennis v ouders :o )

Enkele jaren daarna ben ik wel gaan kuren,... op dat moment is je test zelfs nog vele malen hoger dan in je pubertijd,...

Nog nooit last gehad van acne,.. zowel in de pubertijd, als tijdens kuren niet.

Klopt, maar een natuurlijk hoge test kan het bij sommigen triggeren. Tegenwoordig gelukkig weinig last.

Hele dag al hongerrr, net laatste maaltijd opgegeten. Nu ben ik weer een uurtje zoet tot het weer begint :(

Van onze vriendengroep willen er maar 3 met oud en nieuw mee naar Eindhoven (World of Energy) Dus ziet er naar uit dat het hem niet gaan worden:( Saaie vrienden

Terug
Naar boven