Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gvd, ik had beter mijn muil gehoudenBij mij gaat het niet gebeuren
Nee, het kan iedereen overkomen, maar ik snap echt niet hoe. Na 2,5j heb ik me alleen.gesneden aan een vallend mes en aan die pinnetjes van een machine. Ik ben trouwens de enigste werknemer die zich .of nooit heeft gesneden daar. Mijn baas heeft me hier ooit op gefeliciteerd

Gvd, ik had beter mijn muil gehouden
Het is wel niet met een mes gebeurd, maar met de pinnetjes van de houder van de plastic folie zoiets[Afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()
Ai zo herkenbaar... dat gebeurt me ook best vaak hihihi...
Ook dit is een gevaarlijk ding om schoon te maken...
http://www.boskawebshop.com/Images/Products/Large/600000_600000.jpg[/url][/QUOTE]
Wat een luxe :eek:
Wij hebben dit
[ATTACH=full]278499[/ATTACH]
en dit:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wat een luxe
Wij hebben dit
![]()
en dit:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Met veel moeite kaartjes geregeld voor Thunderdome vanavond... Word ik GVD wakker met 40 graden koorts
(Karma is a b*ch)
Dat heb ik nog nooit gehadJa die hebben wij ook kun je je vingers zo lekker aan verbranden.. snijgevaar is iets kleiner
Die hakkee gebruiken we alleen voor middenstuk
De rest ook kaasmes en voor plakken de kaassnijder
---------- Post toegevoegd Sat 15 Dec 2012 om 18:57 ----------
Paramolletje erin en nog ff tukken? Hopen dat je iets beter wordt..
Wel jammer.. beterschapjes

Ai zo herkenbaar... dat gebeurt me ook best vaak hihihi...
Ook dit is een gevaarlijk ding om schoon te maken...
http://www.boskawebshop.com/Images/Products/Large/600000_600000.jpg[/url][/QUOTE]
Arnaud dat is niks :o
Doe er gewoon een mooie dino pleistertje op ;)
Of warme broodplaten vastpakken die andere collega net uit de over heeft gehaald... of net even metje onderarm tegen de oven aankomen
heb een tijdje bij een bakker gewerkt.
Of warme broodplaten vastpakken die andere collega net uit de over heeft gehaald... of net even metje onderarm tegen de oven aankomen
Bij sommige mensen ontbreekt het automatisme om ff koud water door te spoelen nadat je warm hebt gebruikt.Of je handen wassen als bish net heeft afgewassen.
Bish laat er altijd kokend water uit komen.
Of je handen wassen als bish net heeft afgewassen.
Bish laat er altijd kokend water uit komen.
Daar ken ik ook alles vanheb een tijdje bij een bakker gewerkt.
Dat je denkt dat de platen zijn afgekoeld, maar eigenlijk zijn ze nog super warm! Of een boter pistolet uit de oven halen, de omdraaien en hete boter over je hand krijgen![]()
Bij sommige mensen ontbreekt het automatisme om ff koud water door te spoelen nadat je warm hebt gebruikt.
Lol de eerste laag huid op mijn beide duimen en wijsvingers zijn er sowieso al af, daardoor doet 't nu extra pijn als ik iets warms pak![]()