AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

kerstcadeautje van de unive.....

Bij mij gaat het niet gebeuren :cool:

Nee, het kan iedereen overkomen, maar ik snap echt niet hoe. Na 2,5j heb ik me alleen.gesneden aan een vallend mes en aan die pinnetjes van een machine. Ik ben trouwens de enigste werknemer die zich .of nooit heeft gesneden daar. Mijn baas heeft me hier ooit op gefeliciteerd
Gvd, ik had beter mijn muil gehouden :sad:
Het is wel niet met een mes gebeurd, maar met de pinnetjes van de houder van de plastic folie zoiets
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

332wa4w.jpg

Zo gay, heb een compiler nodig van m'n uni die nergens te vinden is op internet, denk ik, ik down hem wel via de VPN vanaf de remote server met SCP, kan ik verdomme niet bij de directory waar het in staat. Ik weiger fysiek naar m'n uni te gaan.

Gvd, ik had beter mijn muil gehouden :sad:
Het is wel niet met een mes gebeurd, maar met de pinnetjes van de houder van de plastic folie zoiets

332wa4w.jpg

Ai zo herkenbaar... dat gebeurt me ook best vaak hihihi...
Ook dit is een gevaarlijk ding om schoon te maken...

Wie heeft dat nou? :roflol:

Met veel moeite kaartjes geregeld voor Thunderdome vanavond... Word ik GVD wakker met 40 graden koorts :mad:
(Karma is a b*ch)

http://www.boskawebshop.com/Images/Products/Large/600000_600000.jpg[/url][/QUOTE]
Wat een luxe :eek:

Wij hebben dit
[ATTACH=full]278499[/ATTACH]

en dit:

Bijlagen

• 6120336.jpg
    6120336.jpg
    5,9 KB · Weergaven: 106
Wat een luxe :eek:

Wij hebben dit
6120336.jpg

en dit:

Ja die hebben wij ook kun je je vingers zo lekker aan verbranden.. snijgevaar is iets kleiner
Die hakkee gebruiken we alleen voor middenstuk
De rest ook kaasmes en voor plakken de kaassnijder

---------- Post toegevoegd Sat 15 Dec 2012 om 18:57 ----------

Met veel moeite kaartjes geregeld voor Thunderdome vanavond... Word ik GVD wakker met 40 graden koorts :mad:
(Karma is a b*ch)

Paramolletje erin en nog ff tukken? Hopen dat je iets beter wordt..
Wel jammer.. beterschapjes

Ja die hebben wij ook kun je je vingers zo lekker aan verbranden.. snijgevaar is iets kleiner
Die hakkee gebruiken we alleen voor middenstuk
De rest ook kaasmes en voor plakken de kaassnijder

---------- Post toegevoegd Sat 15 Dec 2012 om 18:57 ----------

Paramolletje erin en nog ff tukken? Hopen dat je iets beter wordt..
Wel jammer.. beterschapjes
Dat heb ik nog nooit gehad :P

Wel ooit eens een stukje vel van mijn duim kwijtgespeeld aan de steamer/oven :sad:

zoiets
steamer.jpg

http://www.boskawebshop.com/Images/Products/Large/600000_600000.jpg[/url][/QUOTE]

Arnaud dat is niks :o
Doe er gewoon een mooie dino pleistertje op ;)

Of warme broodplaten vastpakken die andere collega net uit de over heeft gehaald... of net even metje onderarm tegen de oven aankomen

Of warme broodplaten vastpakken die andere collega net uit de over heeft gehaald... of net even metje onderarm tegen de oven aankomen

Daar ken ik ook alles van :p heb een tijdje bij een bakker gewerkt.
Dat je denkt dat de platen zijn afgekoeld, maar eigenlijk zijn ze nog super warm! Of een boter pistolet uit de oven halen, de omdraaien en hete boter over je hand krijgen :(

Of je handen wassen als bish net heeft afgewassen.

Bish laat er altijd kokend water uit komen.

Mag je blij wezen dat het je handen zijn en niet dat je even snel een slokje wil nemen

---------- Post toegevoegd Sat 15 Dec 2012 om 19:55 ----------

Daar ken ik ook alles van :p heb een tijdje bij een bakker gewerkt.
Dat je denkt dat de platen zijn afgekoeld, maar eigenlijk zijn ze nog super warm! Of een boter pistolet uit de oven halen, de omdraaien en hete boter over je hand krijgen :(

Ja hier een combo van brood vlees kaas.. dus vanalles wat hehe.. wel wat afwisseling haha .. ben nu gewoon al bijna andehalf jaar vrij van brandwonden en snijwonden...

Lol de eerste laag huid op mijn beide duimen en wijsvingers zijn er sowieso al af, daardoor doet 't nu extra pijn als ik iets warms pak :(

Lol de eerste laag huid op mijn beide duimen en wijsvingers zijn er sowieso al af, daardoor doet 't nu extra pijn als ik iets warms pak :(

Das wel k ja... heb sins ziekte een hele gevoelige huid... links kan ik ook bijna geen warmte verdragen.. best irie

Terug
Naar boven