Brenno
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 187
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fuark, toch een epic training neergezet en een PR op deadlift!
Ja, maar het mag altijd meer

Kom ik in Zutphen op station, smst klasgenoot me, ja lessen vervallen zijn maar 4 man in de les .. godver, helemaal voor niets wakker geworden .. nu maar even wat eten
Op werk mijn hele hand opengehaald aan een dop van een fles :S.
Persoon die gisternacht heeft gewerkt heeft een verkeerde dop op de fles gedraaid, die er vast opzat en ik had daar geen idee van. Draai aan die dop en zit er zo'n metalen randje aan de onderkant waar ik mijn hand aan open haal, overal bloed.
Op werk mijn hele hand opengehaald aan een dop van een fles :S.
Persoon die gisternacht heeft gewerkt heeft een verkeerde dop op de fles gedraaid, die er vast opzat en ik had daar geen idee van. Draai aan die dop en zit er zo'n metalen randje aan de onderkant waar ik mijn hand aan open haal, overal bloed.
bah..Op werk mijn hele hand opengehaald aan een dop van een fles :S.
Mwah.. had 1 snee die dichtgeplakt was en nog 2 andere sneden die met pleisters waren gefixt.

Dicht geplakt met lijm en plakkertjes
Mwah.. had 1 snee die dichtgeplakt was en nog 2 andere sneden die met pleisters waren gefixt.
Links.. maar heb ook een snee op mijn middelvinger van mijn rechterhand. Weet niet hoe die daar komt.
nu is mijn mop verpestMwah.. had 1 snee die dichtgeplakt was en nog 2 andere sneden die met pleisters waren gefixt.
Jak.. straks ga je zo heerlijke hartslag erin voelen.. zo irie
Heb toen es topje van vinger langs snijmachine gehad... brrrr naar gevoel.. dwars door nagel heen
Gaat ie morgen in de douche goed voelen!
Oei oei, das niet goed hé! Al.een geluk nog.niet gehad. Andere mensen.op mijn serk al wel
Schijnt iedereen wel eens te gebeuren... dus pas maar op hihi