Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
Wat? hij heeft een week van zn leven verpest peanut kennende moet die er wel wat voor terug hebben gekregen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat? hij heeft een week van zn leven verpest peanut kennende moet die er wel wat voor terug hebben gekregen
Dat je dat uberhaupt durft te vragen. Ik heet toch geen Xyzyxyyzxy?
hoe kom je bij een week? Volgens mij hoorde je het pas vorige week?Dat je dat uberhaupt durft te vragen. Ik heet toch geen Xyzyxyyzxy?

Dat ik mijn vorige ex niet aangeduwd heb was inderdaad wel een faal.

![]()
Doesn't matter, have money
Nu nog allemaal tatoos zetten, meer spuiten dan zyzz deed, naar Thailand verhuizen en allemaal Aziatische meisjes ballen en op Twitter zetten

Wedstrijd topic gesloten, weet er iemand wat er aan de hand is
Leuk hoor, steek je tijd in iets te organiseren, krijg je toestemming en sponsoring ervoor van boardsponsor en gaat het op slot...
Nee, ik weet van niets. Ralf (B&F) e-mail gestuurd, Big T een PM gestuurd, ...
Wat er nu gaat gebeuren weet ik ook niet.
![]()

Net e-mail gehad. Het gaat binnenkort weer open olv B&F. Blijkbaar moet de boardsponsor zelf het topic openen. Er was "iemand" (jaloers) gaan klagen, ik ga niet zeggen wie. Maar je kan het wel radenBest gek..normaal zetten ze altijd de reden waarom een topic locked gaat![]()
.Net e-mail gehad. Het gaat binnenkort weer open olv B&F. Blijkbaar moet de boardsponsor zelf het topic openen. Er was "iemand" (jaloers) gaan klagen, ik ga niet zeggen wie. Maar je kan het wel raden.

haha nee

Lolz