Net e-mail gehad. Het gaat binnenkort weer open olv B&F. Blijkbaar moet de boardsponsor zelf het topic openen. Er was "iemand" (jaloers) gaan klagen, ik ga niet zeggen wie. Maar je kan het wel raden.
Loptr zeker?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net e-mail gehad. Het gaat binnenkort weer open olv B&F. Blijkbaar moet de boardsponsor zelf het topic openen. Er was "iemand" (jaloers) gaan klagen, ik ga niet zeggen wie. Maar je kan het wel raden.

Die zou enkel jaloers zijn moest hij mn topquoter niet meer zijn

Vandaag geholpen met verhuizen, is er iets in m'n rechter bovenbeen geschoten toen ik een trap opliep met een wasmachine... Hoop dat het weg is als ik morgen wakker word.

jaa.. baal echt als een stekker, zit er al 3 maanden op te wachten. ook echt domme fout.. had het zelf niet eens door![]()
nee... ik zit hier voor me lol al me tijd te verspillen en stoere verhalen te vertellen over hoe ik droomde dat ik 300kg squat...![]()
MissNuke is weer aan het trollenWedstrijd topic gesloten, weet er iemand wat er aan de hand is
Leuk hoor, steek je tijd in iets te organiseren, krijg je toestemming en sponsoring ervoor van boardsponsor en gaat het op slot...

brommer, moet nu ook opnieuw betalen. alleen het rijbewijs kost nu al 600 euro als ik volgende keer wel slaag, en dat is veel geld voor 16 jarige

brommer, moet nu ook opnieuw betalen. alleen het rijbewijs kost nu al 600 euro als ik volgende keer wel slaag, en dat is veel geld voor 16 jarige
Je bent onze kleine whami aan het pestenWaarom spaar je het niet uit en ga je 2 jaar fietsen goed voor conditie en de beentjes... Kun je dat gebruiken voor je rijbewijs.
---------- Post toegevoegd Mon 17 Dec 2012 om 19:38 ----------
Huh wat wattes heb ik gedaan ? He hè huh? Nou zeg dan![]()

not trying to be a d*ck or anything... maar kan iemand me een post tonen van Missnuke waar Arnodsi niet op gereageerd heeft?
bonus points als skyblazer er ook niet aan te pas kwam

nvm, ging gewoon verder op dat antwoord van mij van gisteren met die fotoZij reageert op mij?not trying to be a d*ck or anything... maar kan iemand me een post tonen van Missnuke waar Arnodsi niet op gereageerd heeft?
bonus points als skyblazer er ook niet aan te pas kwam

mij niet pesten
Naiz

Aii, dat is wel lelijk ja... Je mag al op je 16,5e beginnen met je autorijbewijs he...