AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Vandaag geholpen met verhuizen, is er iets in m'n rechter bovenbeen geschoten toen ik een trap opliep met een wasmachine... Hoop dat het weg is als ik morgen wakker word.

Jammer Brenno, eerste keer?

brommer, moet nu ook opnieuw betalen. alleen het rijbewijs kost nu al 600 euro als ik volgende keer wel slaag, en dat is veel geld voor 16 jarige

Waarom spaar je het niet uit en ga je 2 jaar fietsen goed voor conditie en de beentjes... Kun je dat gebruiken voor je rijbewijs.

---------- Post toegevoegd Mon 17 Dec 2012 om 19:38 ----------

MissNuke is weer aan het trollen :eek:

Huh wat wattes heb ik gedaan ? He hè huh? Nou zeg dan :)

brommer, moet nu ook opnieuw betalen. alleen het rijbewijs kost nu al 600 euro als ik volgende keer wel slaag, en dat is veel geld voor 16 jarige

Aii, dat is wel lelijk ja... Je mag al op je 16,5e beginnen met je autorijbewijs he...

Waarom spaar je het niet uit en ga je 2 jaar fietsen goed voor conditie en de beentjes... Kun je dat gebruiken voor je rijbewijs.

---------- Post toegevoegd Mon 17 Dec 2012 om 19:38 ----------

Huh wat wattes heb ik gedaan ? He hè huh? Nou zeg dan :)
Je bent onze kleine whami aan het pesten :)

not trying to be a d*ck or anything... maar kan iemand me een post tonen van Missnuke waar Arnodsi niet op gereageerd heeft? :D

bonus points als skyblazer er ook niet aan te pas kwam

Aii, dat is wel lelijk ja... Je mag al op je 16,5e beginnen met je autorijbewijs he...

klopt maar ik wil graag brommer, niet omdat ik het nodig heb maar gewoon omdat ik het leuk vind. en als ik dan voor auto ga heb ik al meer ervaring in het verkeer.
wat vandaag nog ontbrak:(

Terug
Naar boven