MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ouders horen krikkuh is gezonde shit man!

Hoorde ik ook wel eens toen ik thuis woonde met mijn eeuhhh paar exen terug.... gingen we ook aan de gang, had mijn zusje stereo gekreun.

Das gewoon gaaf, proberen harder te kreunen dan je ouders en je zusje over de flos hebben:)

:roflol:.....

Zitten op bankje om vervolgens shoulder presses, tricep extensions en bicep curls te doen. Benchen kan ook nog. Gewoon even lief zijn en haar telkens die gewichten aangeven, bobbin.

waar kan ik potverdomme die FFUUU comics maken?

Ouders horen krikkuh is gezonde shit man!

Hoorde ik ook wel eens toen ik thuis woonde met mijn eeuhhh paar exen terug.... gingen we ook aan de gang, had mijn zusje stereo gekreun.

Das gewoon gaaf, proberen harder te kreunen dan je ouders en je zusje over de flos hebben:)

Pics?
Btw jij bent echt niet goed brah!:roflol:

RB, control toets inhouden + uit/in scrollen met je muis.

ctrl + scrollen.

:fuu: pantrofl was me voor :D

[Link niet meer beschikbaar]

thanx

AHcfF.png

Zitten op bankje om vervolgens shoulder presses, tricep extensions en bicep curls te doen. Benchen kan ook nog. Gewoon even lief zijn en haar telkens die gewichten aangeven, bobbin.

Het gaat er vooral om dat ze der knieen sterker maakt, dat is haar doel voor zover ik weet;).

Laatst bewerkt:
1 keer mee geweest met mma training, toen moest ik stoten oefenen op een gym voer. Nu een stuk eelt onder mn voet afgescheurd. Het toen in zout water stoppen heeft mijn dag niet echt beter gemaakt

Ah, leg extensions zijn goed voor de knietjes.

;pp

Terug
Naar boven