Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik & Bobbin... Zo egoist! komt bobbin niet eens op de eerste plaats voor je
Waarom kan je niet trainen? :/

ja jongens, hou eens op.Altijd als ik club heb kom ik terug thuis en kijk ik op dbb, zie ik al die zever. Stelletje nolifers, hebben jullie echt niks anders om over te praten dan ik en Bobbin? Ga trainen ofzo. En nu niet gaan gooien met dat ik zelf moet gaan trainen, ik kan niet. Bitches.![]()
waarom heb ik nu potverdomme alweer mijn ouders coïtus horen hebben..... ze zijn allebei 50+..... WHY?!!!!
Hey pinda,Tell me 'bout it. Elke keer als ik hier kijk zie ik ''Snoezepoes Paris van me'' ''Bobbinetje ik wou dat je hier was''.
Zou thans niet slecht voor je zijn
BTW: ik sluit me aan bij bel, en ga zwijgen =)
---------- Toegevoegd om 00:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:02 ----------
Laatst toonde ik ook interesse? :/ Of niet soms? :/
Tell me 'bout it. Elke keer als ik hier kijk zie ik ''Snoezepoes Paris van me'' ''Bobbinetje ik wou dat je hier was''.
tell me 'bout it. Elke keer als ik hier kijk zie ik ''snoezepoes paris van me'' ''bobbinetje ik wou dat je hier was''.
Lekker man. Dikke pik als ik mijn vader zijn vriendin hoor batsen in de kamer naast me.waarom heb ik nu potverdomme alweer mijn ouders coïtus horen hebben..... ze zijn allebei 50+..... WHY?!!!!
ik wou net eten gaan halen maar dat hoeft ook al niet meer
oh en me vriendin snurkt als een malle....

geile ouders heb jij tymen, je hebt zeker ook een heleboel broertjes en zusjes?
waarom heb ik nu potverdomme alweer mijn ouders coïtus horen hebben..... ze zijn allebei 50+..... WHY?!!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ok, die gaat misschien wel iets te ver.
Paris, kan Bobbet geen schema voor je maken? (srs)
Ok, die gaat misschien wel iets te ver.
Paris, kan Bobbet geen schema voor je maken? (srs)