- Waardering
- 377
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 76kg
Alweer uit een spijkerbroek gescheurd.heb nog maar 3 goede broeken van de 7...
verkoop je oestrogeen en je kan er zo 10 broeken bij kopen
grapje
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alweer uit een spijkerbroek gescheurd.heb nog maar 3 goede broeken van de 7...
verkoop je oestrogeen en je kan er zo 10 broeken bij kopen
grapje
dan zijn mn t**ten ook gelijk verdwenen, dan maar weer nieuwe broeken kopen.. Maat 36/34 zit net goed, alleen zijn de ppen dan weer te wijd.. Eens kijken naar cargo broeken ofzo denk ik.ik hoorde vandaag de naam Agnes en moest toen denken aan zo'n stereotyp wijf zonder t**ten, kont en met kort haar die vet goed klarinet kan spelen. ik weet ook niet waarom

Dafuq?!dan zijn mn t**ten ook gelijk verdwenen, dan maar weer nieuwe broeken kopen.. Maat 36/34 zit net goed, alleen zijn de ppen dan weer te wijd.. Eens kijken naar cargo broeken ofzo denk ik.
---------- Post toegevoegd Sat 19 Jan 2013 om 22:30 ----------
Toen ik nog werk had was er ook een collega die Agnes heette, blond kort haar en een bril op. Platte tits en ass, heb haar alleen nooit op mijn klarinet laten spelen dus dat laatste weet ik niet.![]()
looooool toeval, volgens mij heeft die naam gewoon invloed op je fysieke ontwikkelingen

Nah ik werk op een locatie en we mochten na lange tijd weer gebruik maken van de interne sportschool ( mocht niet nadat andere collega's het vergald hadden ) maar had vanavond nachtdienst express niet getrained omdat ik dacht lekker te trainen op werk hoor ik dat de collega's 2 dagen ervoor er een rommeltje van hebben gemaakt en ze hebben dus besloten de sportschool niet meer voor ons open te stellen op werk

'Konings' halfvolle aardbeienkwark.
ingredienten:
-gepasteuriseerde magere melk
-gepasteuriseerde room
-melkfermenten
Eiwitgehalte: 5 komma fokking vier gram per 100 gram.
Ik vreet al een half jaar 2 bakken van deze rommel per dag, waarom heet dit kwark gvd.
Straks zie ik er net zo uit als marco.
Je had het al kunnen weten bij het lezen van het woord "halfvolle" beter gewoon magere halen

'Konings' halfvolle aardbeienkwark.
ingredienten:
-gepasteuriseerde magere melk
-gepasteuriseerde room
-melkfermenten
Eiwitgehalte: 5 komma fokking vier gram per 100 gram.
Ik vreet al een half jaar 2 bakken van deze rommel per dag, waarom heet dit kwark gvd.
Straks zie ik er net zo uit als marco.
http://www.youtube.com/watch?v=5G6A_N0bQJc
Neem gewoon magere met whey erdoor.Eerste keer in 2 jaar dat je op het etiket kijkt?Neem gewoon magere met whey erdoor.

Nee, mrs.3000 kwam erachter.
Ik neem aan dat als er ergens kwark op staat er ook kwark inzit.
Anyway ik was behoorllijk pissed en heb gelijk koningszuivel gecontacteerd.
![]()
![]()
karmawaardig.Ondergedoseerde troep.. Niet erkend als geneesmiddel, en als het dat wel is in een dosis geven waarvan je zeker weet dat het niet werkt. Geef mij maar een aspirine i.p.v. een stuk wilgenblad.vriend van mijn ouders die zijn homeopaat de hemel in prijst omdat hij van haar geen caffeine meer mocht en zich nu beter voelt. heb geen medische kennis maar homeopathie is sws bs
karmawaardig.
OT: al paar dagen een blaasje in m'n mond. Hele wang naar de h**r

![]()
![]()
Dus als ergens halfvolle kwark opstaat, ga je er toch ook vanuit dat het halfvol is? Oftewel tussen vol en mager in xD
![]()
![]()

Moet je het ook niet met een h**r doenkarmawaardig.
OT: al paar dagen een blaasje in m'n mond. Hele wang naar de h**r