XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Jep! Alcohol < gains, maar het ''grappige'' is.. dat die maat van me gewoon ziek werd in de auto hij was niet dronken ofzo ???

annyway, hij heeft heel zn kitsboel zelf op kenne ruimen om half 4 snachts bij hun op de inrit truestory.jpg

Na me nachtdienst (07:00) lekker dampiej gedaan lekker gechild,was ook over me slaap heen rond 10:00 eindelijk me bed in sta je naast je bed omdat het huis naast je in brand staat... Gelukkig niks met mijn huis maar fawking net pas wakker hele dag niks gedaan dag verneuqt

Heb een pakketje besteld en het bedrijfje beneden heeft het aangenomen maar waren zondag gesloten. Kan nu mijn pakketje zien staan door het raam. Fuarkkk wat k*t. Ik denk erover een ruit in te gooien.

Afgelopen week 80 uur gewerkt terwijl ik nogsteeds last had van hersenschudding. Ben nu al helemaal opgebrand en week moet nog starten.

Heb een pakketje besteld en het bedrijfje beneden heeft het aangenomen maar waren zondag gesloten. Kan nu mijn pakketje zien staan door het raam. Fuarkkk wat k*t. Ik denk erover een ruit in te gooien.

In be4, man steelt eigen pakket.

Wait, whut?

Of je been kapt er gewoon mee op de 7 tree van boven... Auw stuitje auw rug..:(

Tis zo koooooud mn tenen vriezen eraf, waarom stoken die onderburen van me niet wat harder zodat ik vloer verwarming heb :(

ik zal maar eens sneeuw beginnen ruimen voor de juten komen controleren lefu

12 meter dam + een oprit van 30 meter fffuuuuuu

Terug
Naar boven