Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Kwark met whey capuchino smaak.. :barf: Veelste zoet nu.. zit nu srs met kotsneigingen die bak leeg te lepelen.. :o

edit; heb deel door de plee gespoeld.. anders word het echt kotsen.

Laatst bewerkt:
Geen zin om eten te maken.

coïtus gehad met collega (vrouwelijke collega-.-) na veel tegenzin. nu zegt ze dat ze me leuk vind maar niks van me wil?

vrouwen.....

coïtus gehad met collega (vrouwelijke collega-.-) na veel tegenzin. nu zegt ze dat ze me leuk vind maar niks van me wil?

vrouwen.....

wrm zou je dat doen met tegenzin, of wou zij niet.. iig fk buddy dan?

OT: wat minder gegeten en weer bijna 2 kilo gezakt damn... idd ook dat energieloze gevoel

soort van, de coïtus was meh. Ik heb ook echt uur lang coïtus afgewezen omdat ik gewoon niet geil was...
Sowieso had ze al lang geen coïtus gehad want ze ging helemaal shaken toen ik ging likken en dr lip ging trillen en shit.

Alleen nu vind ik het interessant omdat ze soort hard to get speelt...

---------- Post toegevoegd Sat 26 Jan 2013 om 13:56 ----------

wrm zou je dat doen met tegenzin, of wou zij niet.. iig fk buddy dan?

OT: wat minder gegeten en weer bijna 2 kilo gezakt damn... idd ook dat energieloze gevoel
ik had haar gelikt en beetje gevingerd enzo maar ik was gewoon niet geil.. Ze is raar G.

als je je k*t voelt moet je veel carbs eten en beetje cardio gaan doen...helpt bij mij prima

soort van, de coïtus was meh. Ik heb ook echt uur lang coïtus afgewezen omdat ik gewoon niet geil was...
Sowieso had ze al lang geen coïtus gehad want ze ging helemaal shaken toen ik ging likken en dr lip ging trillen en shit.

Alleen nu vind ik het interessant omdat ze soort hard to get speelt...

---------- Post toegevoegd Sat 26 Jan 2013 om 13:56 ----------

ik had haar gelikt en beetje gevingerd enzo maar ik was gewoon niet geil.. Ze is raar G.

als je je k*t voelt moet je veel carbs eten en beetje cardio gaan doen...helpt bij mij prima

hmm ziet ze wel nice uit dan? als ik geen zin zou hebben zou ik t gwoon niet doen, komt alleen nooit voor :o

zal eens ff wat te eten pakken wellicht helpt dat

hmm ziet ze wel nice uit dan? als ik geen zin zou hebben zou ik t gwoon niet doen, komt alleen nooit voor :o

zal eens ff wat te eten pakken wellicht helpt dat
Meest zieke ass ooit, zieke ghetto booty weetjewel.

Maarja ze smeekte letterlijk om mijn c**k dus toen heb ik maar gegeven.

Weer zo een van "check de chicks achter mij lopen" ...:rolleyes:

k*t geslapen, bijna weer flauwgevallen met deadlift en nu leren...

Krakatoa verzon toch ook van alles, of was dat iemand anders :roflol:

ja was dat ff een grote deceptie :(

Weer zo een van "check de chicks achter mij lopen" ...:rolleyes:

PM Skyblazer, Sayer, hertog_jan maar...hebben ongeveer 8 nudes van me ontvangen-.-

en ja gros van vrouwen zijn sl*tten......dus niks stoers aan. Maarja jij bent sowieso een falert want jij bent de meest zieke whiteknight op dit forum, je was ook nog maagd toch?

Laatst bewerkt:
PM Skyblazer, Sayer, hertog_jan maar...hebben ongeveer 8 nudes van me ontvangen-.-

en ja gros van vrouwen zijn sl*tten......dus niks stoers aan. Maarja jij bent sowieso een falert want jij bent de meest zieke whiteknight op dit forum, je was ook nog maagd toch?
:roflol:
You mad?
Wat stoer hoor naaktfoto's doorsturen. Heb meteen iets tegen zo'n mensen, sturen meisjes naaktfoto's omdat ze je vertrouwen en ga je ze op het internet zetten...

lid sinds januari 2013 :rolleyes: en dan al zo'n attitude

Terug
Naar boven