- Waardering
- 377
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 76kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
185€ voor 1 boek!?!?!?
Leerkracht krijgt er vast wat voor...
is idd een rare naam!
Vorig jaar moesten we oa een verkoopbrief en radiospot maken.
Dit jaar een speech en een presentatie waarbij je een product moet verkopen.

Kreeg net te horen dat we NOG een boek van 170 euro mogen kopen. Dure hobby, dat studeren.
Niet geslaagd voor een exaam (of tentaam zoals jullie zeggenals ik gebuisd heb bedoel ik dat ik gezopen heb, dunno wat jij gedaan hebt maar zo te lezen niet gedronken in de les
)...die je nooit hebt gedaan
ohja heb ook al 5 buizen
fol

FML
(en geen tijd owv marketingbeleid)
WAAROM BEN JE HUNGOVER!!!Niet geslaagd voor een exaam (of tentaam zoals jullie zeggen)
Ik had mijn speech gemaakt en geleerd, maar ik had me overslapenFML
En in die pecha kucha had ik totaal geen zin(en geen tijd owv marketingbeleid)
![]()
Alleen waren ze aan het boren, zagen, slaan met hamers ....
En ik heb afgesproken om te trainen met een maat om 12u![]()
? daar gaan je gains 

![]()
Normaal ging ik 1 (of 2-3) pintjes drinken, maar op het moment dat ik wou vertrekken kreeg ik telefoon van iemand die zei dat ze eraan kwamen. Dus heb ik er 3uur langer gezeten![]()

goodbye sweet gains
FML blijkbaar maandag dinsdag en vrijdag om 8u op school zijn door nieuwe lessenrooster![]()

goodbye sweet gains
FML blijkbaar maandag dinsdag en vrijdag om 8u op school zijn door nieuwe lessenrooster![]()
Dinsdag om 8u ICT en om kwart na 10 consumentengedrag met een of andere ectoIk maandag en vrijdag ook
Dinsdag voor consumentengedrag?

3 opties:
1. Je hebt toch 2 kansen voor een tentamen? Zo ja, probeer het eerst zonder die boeken.
2. Wil je toch die boeken direct kopen, dan ben je dus €355 kwijt. De boeken zullen vervolgens redelijk goed te verkopen, aangezien niet iedereen €355 op z'n nachtkastje heeft liggen.
3. Zijn ze niet tweedehands te krijgen tegen een lagere prijs?

Thnx voor je suggesties. Tweedehands is er momenteel niets te vinden, aangezien de boeken vrij nieuw zijn. Ik wacht het nog even af, ik heb gehoord dat de leraren op zoek zijn naar alternatieven.![]()