AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

moet nu nog 2 hoofdstukken van geschiedenis leren voor morgen

Kreeg net te horen dat we NOG een boek van 170 euro mogen kopen. Dure hobby, dat studeren.

3 opties:

1. Je hebt toch 2 kansen voor een tentamen? Zo ja, probeer het eerst zonder die boeken.

2. Wil je toch die boeken direct kopen, dan ben je dus €355 kwijt. De boeken zullen vervolgens redelijk goed te verkopen, aangezien niet iedereen €355 op z'n nachtkastje heeft liggen.

3. Zijn ze niet tweedehands te krijgen tegen een lagere prijs?

als ik gebuisd heb bedoel ik dat ik gezopen heb, dunno wat jij gedaan hebt maar zo te lezen niet gedronken in de les
Niet geslaagd voor een exaam (of tentaam zoals jullie zeggen :windup:)

...die je nooit hebt gedaan :D:D:D

ohja heb ook al 5 buizen

fol
:roflol:

Ik had mijn speech gemaakt en geleerd, maar ik had me overslapen :sad: FML
En in die pecha kucha had ik totaal geen zin :o (en geen tijd owv marketingbeleid)

35a6gq.jpg

Alleen waren ze aan het boren, zagen, slaan met hamers ....
En ik heb afgesproken om te trainen met een maat om 12u :(

Laatst bewerkt:
Niet geslaagd voor een exaam (of tentaam zoals jullie zeggen :windup:)

:roflol:

Ik had mijn speech gemaakt en geleerd, maar ik had me overslapen :sad: FML
En in die pecha kucha had ik totaal geen zin :o (en geen tijd owv marketingbeleid)

35a6gq.jpg

Alleen waren ze aan het boren, zagen, slaan met hamers ....
En ik heb afgesproken om te trainen met een maat om 12u :(
WAAROM BEN JE HUNGOVER!!!???? daar gaan je gains :(

WAAROM BEN JE HUNGOVER!!!???? daar gaan je gains :(
:o :o

Normaal ging ik 1 (of 2-3) pintjes drinken, maar op het moment dat ik wou vertrekken kreeg ik telefoon van iemand die zei dat ze eraan kwamen. Dus heb ik er 3uur langer gezeten :(

ugh... gister niet al die hijsen uit die bong moeten nemen....

Al m'n eten vergeten mee te nemen naar school. Nu de hele dag leven op kantinevoedsel :(

Solfege tentamen vandaag... Gayyy.

een ****ing mocro die achter mijn vriendin aanzit, vandaag een bezoekje brengen langs die smeerlap a sahbi

mocrohate mode OFF

:o :o

Normaal ging ik 1 (of 2-3) pintjes drinken, maar op het moment dat ik wou vertrekken kreeg ik telefoon van iemand die zei dat ze eraan kwamen. Dus heb ik er 3uur langer gezeten :(

goodbye sweet gains :(

FML blijkbaar maandag dinsdag en vrijdag om 8u op school zijn door nieuwe lessenrooster:(

Straks tentamen organisatiekunde :fuu:

gemiddeld 5.345 voor mijn tentamenweek, notbad.jpg want het zijn sowieso de k*tste toetsen van het jaar en de vraagstellingen zaten mij meestal niet mee

kunnen jullie ook zo slecht tegen die kou? pfff

no p*ssy

3 opties:

1. Je hebt toch 2 kansen voor een tentamen? Zo ja, probeer het eerst zonder die boeken.

2. Wil je toch die boeken direct kopen, dan ben je dus €355 kwijt. De boeken zullen vervolgens redelijk goed te verkopen, aangezien niet iedereen €355 op z'n nachtkastje heeft liggen.

3. Zijn ze niet tweedehands te krijgen tegen een lagere prijs?

Thnx voor je suggesties. Tweedehands is er momenteel niets te vinden, aangezien de boeken vrij nieuw zijn. Ik wacht het nog even af, ik heb gehoord dat de leraren op zoek zijn naar alternatieven. :rolleyes:

Thnx voor je suggesties. Tweedehands is er momenteel niets te vinden, aangezien de boeken vrij nieuw zijn. Ik wacht het nog even af, ik heb gehoord dat de leraren op zoek zijn naar alternatieven. :rolleyes:

Een klasgenoot van mij heeft het volgende gedaan met een boek van 120 euro, het was geen verplicht boek maarja.

Langs de studystore gelopen en daar het boek gekocht > een week uit geleerd > terug gebracht = toets gehaald en al het geld terug. Hebben ze het boek anders niet in de bibliotheek? Dan zou je het daar nog kunnen inkijken/kopieren (waarschijnlijk is een boek met die prijs niet te leen).

Terug
Naar boven