Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

NIET

DeleteCookies.jpg

Vis laten aanbranden :(

hoorde half uurtje geleden een letterlijke "knap" in mn oor alsof er iets loskwam, en dan een vreselijke zomig-zoete ranzige ettersmaak vanachter op mn tong die ik niet wegkrijg...

walgelijker kan niet.

Daar zat ik dan, in de videotheek een beetje te twijfelen of ik hem mee zou nemen. Naast het feit dat step up 4 een beetje gayfilm is dat tegen mijn uber mannelijke ego ingaat was de vrouw op dat hoesje ook nog eens uitmuntend schaars gekleed. Heb derhalve maar besloten een tweede film te huren. Kwestie van niet teveel als maniak over te komen. Had gekozen voor 'the dictator' en die heb ik ook eerst gezien. Uiteindelijk kwam ik diezelfde dag niet meer toe aan su4. Ik keek hem de volgende dag wel. Maar dat feestje ging natuurlijk ook niet door. Was die dvd's glad vergeten en kon hem niet meer op tijd uitkijken. De, hoewel plichtmatige, glimlach van de vrouw achter de toonbank maakte het toch gedeeltelijk goed. Maar nu moet ik wachten tot su4 op tv uitkomt.

Godverdoeme he.

hoorde half uurtje geleden een letterlijke "knap" in mn oor alsof er iets loskwam, en dan een vreselijke zomig-zoete ranzige ettersmaak vanachter op mn tong die ik niet wegkrijg...

walgelijker kan niet.

Das echt ****ed up man.

Daar zat ik dan, in de videotheek een beetje te twijfelen of ik hem mee zou nemen. Naast het feit dat step up 4 een beetje gayfilm is dat tegen mijn uber mannelijke ego ingaat was de vrouw op dat hoesje ook nog eens uitmuntend schaars gekleed. Heb derhalve maar besloten een tweede film te huren. Kwestie van niet teveel als maniak over te komen. Had gekozen voor 'the dictator' en die heb ik ook eerst gezien. Uiteindelijk kwam ik diezelfde dag niet meer toe aan su4. Ik keek hem de volgende dag wel. Maar dat feestje ging natuurlijk ook niet door. Was die dvd's glad vergeten en kon hem niet meer op tijd uitkijken. De, hoewel plichtmatige, glimlach van de vrouw achter de toonbank maakte het toch gedeeltelijk goed. Maar nu moet ik wachten tot su4 op tv uitkomt.

Godverdoeme he.

lol @ videos huren in een videotheek. 1990's

x Ijail terug :D

Vandaag kon ik zien welke medicijnen een huisarts zelf neemt en ik zie gewoon morfine. Gast gebruikt gewoon zelf morfine :roflol: terwijl die geen enkel ziekte of pijn etc heeft. Worden doktoren zelf niet gecontroleerd voor wat ze zich zelf toeschrijven?

Godverdoeme he.

ik had gedacht dat je wel beter wist als 19-jarige. waarom niet de film downloaden of op youtube kijken? het is toch step up 4, geeft niemand om

Wordt mijn pc trager van.

Nu word ik afgemaakt door de experts dat dit geen **** uitmaakt:)

Alleen tijdens het downloaden hoor, en Wtf die film is gericht op tienermeisjes

moet boek ''de donkere kamer van damokles'' voor vrijdag uitlezen, 318 blz, ben nu op blz 26. ik doe ongeveer 2 minuten om een volle pagina te lezen, zal ik dit op tijd uit kunnen lezen?

Terug
Naar boven