MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Nieuw trainings schema gemaakt. Had er ****ing zin in, en nu ben ik misselijk als een gek. Aan de schijt en shit. :o
Zie me nu al squats + DL doen, dan heb ik de broek vol. :o En ook spierkramp in mijn onderrug.. Dis gon b gud.

oh jeej griepje op komst?... cola met beetje suiker erin drinken kleine slokjes.. en kippenbouillon werkt wel goed

Ik ben bang van wel.. het heerst nogal in mijn omgeving.. Dank voor je tips, zal dit eens proberen! :)

ik hoor hier ook iedereen er over... blij ver uit de buurt in ieder geval:D net beetje van verkoudheid af... stond na elke trainen tot kokhalzend aan toe te hoesten.. wordt je ook niet vrolijk van
droog cracker is ook goed trouwens:)

ik hoor hier ook iedereen er over... blij ver uit de buurt in ieder geval:D net beetje van verkoudheid af... stond na elke trainen tot kokhalzend aan toe te hoesten.. wordt je ook niet vrolijk van
droog cracker is ook goed trouwens:)

Vooral in het zuiden van het land schijnt het nu veel voor te komen. Noorden nu dus ook.. Nee dat is ook geen pretje, verkoudheid is voor mij al 2 jaar geleden, en dat mag ook zo blijven. Ik zal je advies opvolgen, en hopen dat ik morgen weer gewichten mag verplaatsen. :D

Ik had vorige week aardig de griep te pakken, nu alleen nog een beetje hoesten en pijn in m'n rechteroor-keel

Er is iets misgegaan bij de aanvraag voor m'n stage waardoor die officieel pas op 21 februari begint.
Dat betekent dat ik tot die tijd niet bij het bedrijf rond mag lopen. :(

Enige voordeel is dat ik tijd genoeg heb om te trainen..

Rode kaart ontvangen :treuren:

madafakkas ! ga ik me 1keer douchen in de gym, val ik nog recht op me elleboog. Er steekt iets uit aan me onderarm en doet pijn as ****

nothing can stop me from going to reverze.

Krijg echt bij de helft van de threads die ik wil bekijken een bad gateway error, wordt nogal irritant nu. En als ik dan een thread erover aan wil maken, krijg ik opeens een bericht dat een admin het eerst goed moet keuren. Vaaaaaage shit.

Krijg echt bij de helft van de threads die ik wil bekijken een bad gateway error, wordt nogal irritant nu. En als ik dan een thread erover aan wil maken, krijg ik opeens een bericht dat een admin het eerst goed moet keuren. Vaaaaaage shit.

ik heb precies hetzelfde bij google chrome, maar bij explorer niet ???

Terug
Naar boven