Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Thanks iedereen.

Me oma was er nog goed aan tot haar 91ste maar sinds ze gevallen was, ging het bergafwaarts. Maarja snap wel wat je bedoelt.

iemand stuurde me een stuk over melk en andere zuivelproducten
ik had al me twijvels, maar dit gaf me een extra bevestiging

[Link niet meer beschikbaar]

en gecondoleerd met je oma trouwens

Alles is slecht voor je tegenwoordig, ik dronk ook veel melk maar ben gestopt omdat ik vermoedens had dat ik meer acne ervan kreeg. Hield ook imo veel water vast

Een slechte freewebs website geeft jou bevestiging?

Heb een stukje gelezen waar er uitgeweid wordt over melk dat ter vervaning gebruikt wordt voor babys. Tot zo ver wil ik nog gaan. Maar er is wel meer wat je je baby's beter niet teveel kan laten nuttigen.

Heb een stukje gelezen waar er uitgeweid wordt over melk dat ter vervaning gebruikt wordt voor babys. Tot zo ver wil ik nog gaan. Maar er is wel meer wat je je baby's beter niet teveel kan laten nuttigen.
Is zelfs een hele tak van de toxicologie aangewijd (al ligt de nadruk wel op fetale ontwikkelingen, maar dus ook andere levensfasen); teratogenicity.

Één euro te weinig op m'n saldo om whey te bestellen nadat ik 5 euro teveel heb overgemaakt naar mijn moeder.

zat net met een zwart meisje te praten over schooltripje naar Parijs, ik zei dus ''ja we zitten in een ghetto met allemaal van die n*gers die stelen en hgndfgfg''. toen begon ik te stotteren en ging ik snel met mijn achterbuurman praten..
awkward..

Terug
Naar boven