Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Haha, zo sterk ben ik niet joh. Heb er wel aan gedacht om er een schaar bij te pakken.

Werd vanmorgen wakker met zo'n vieze smaak in mn mond, zoals ik wel vaker wakker word omdat ik volgens mij met mn b**kes open slaap. Dus ik maak zo'n mooie roggel die normaal gezien een beetje gelig van kleur is. Vandaag een en al bloedklonters en rood spuug. En al de hele ochtend hoofdpijn :(

Ik slaap niet eens met de verwarming aan, raampje staat gewoon 24/7 open.

Hoeveel procent van de gewichten die Hoody hier post zou hij in het echt tillen?

a) 80 %
b) 70 %
c) 60 %
d) Hij traint niet eens.

Een slechte freewebs website geeft jou bevestiging?

jahman
op een gegeven moment was ik gestopt met de melk en had ik er al vaker dingen gelezen die niet goed waren,
en toen dronk ik laatst toevallig weer een pak melk en werd ik helemaal psychies uit het niks,
en kon eerst niet snappen waarom ik zo doordraaide en later besefte ik dat het door de melk kwam

Alles is slecht voor je tegenwoordig, ik dronk ook veel melk maar ben gestopt omdat ik vermoedens had dat ik meer acne ervan kreeg. Hield ook imo veel water vast

klopt alles is ook slecht voor je
daarom neem ik nu tegenwoordig ook een groente shake
en een uitgeperste citroen in de ochtend

jahman
op een gegeven moment was ik gestopt met de melk en had ik er al vaker dingen gelezen die niet goed waren,
en toen dronk ik laatst toevallig weer een pak melk en werd ik helemaal psychies uit het niks,
en kon eerst niet snappen waarom ik zo doordraaide en later besefte ik dat het door de melk kwam

Ik zou het inderdaad blamen op melk dat je 'psychies' werd.

Kwam er afgelopen maandag achter dat de startdatum van m'n stage bij het stagebedrijf op één of andere manier 21 februari is geworden. Omdat ik tot die tijd niet verzekerd ben, mag ik niet beginnen.

Ze hebben een week geleden allemaal documenten gestuurd die ik met spoed moest ondertekenen en terugsturen zodat ik op 21 februari dan ook echt aan de slag kan. Hebben ze dat naar een Hotmail-adres gestuurd, terwijl ik niet eens een Hotmail-adres heb. ???

Zucht.

Ik zou het inderdaad blamen op melk dat je 'psychies' werd.

dat doe ik ook
als ik altijd hetzelfde normale voeding eet waar ik nergens geen last van heb
en die dag neem ik een pak melk en ik voel me in 1 x anders
jah heel toevallig dan ofnie???

kijk dat jij die dingen op die manier misschien niet zo in wilt zien kan ik in niks aan doen
maar ik bekijk het wel zo dan

Goede griep te pakken gekregen, vanuit het niet vandaag ineens 39,3 koorts en zware spierpijn, keelpijn en druk op me longen.

Lekker weer dit..

dat doe ik ook
als ik altijd hetzelfde normale voeding eet waar ik nergens geen last van heb
en die dag neem ik een pak melk en ik voel me in 1 x anders
jah heel toevallig dan ofnie???

kijk dat jij die dingen op die manier misschien niet zo in wilt zien kan ik in niks aan doen
maar ik bekijk het wel zo dan

Je moet ook geloven wat je zelf wilt, dat is je eigen keuzen.
Ik persoonlijk vind het feit dat je toevallig die dag een pak melk dronk de rede is voor een psychose (? denk dat je dat bedoeld..) nogal magertjes, en dan hebben we het nog niet over die krakende site van een paar 17 jarige.

jahman

volgende keer als je psychies wordt wat radijsjes met pindakaas eten

sneeuw.. alweer.. ben er wel klaar mee

14 nmol/l totaal test :rolleyes:

Geen liefdesbriefje en geen onverwachte liefdesverklaringen ontvangen. Niet eens een leuk whatsappje :(

forever-alone.png

hmm m'n ouders zeggen dat mijn lichaam lelijk wordt en ik mag nu niks meer extra eten van mn moeder, ze zei
''je was vroeger zooon mooi dun jongetje toen je nog op tennis zat en nu krijg je van die lelijke spierballen (muggenbulten voor dbb begrippen), je bent jezelf helemaal aan het verpesten.''
zegt mn pa ''ja steeds met je kilocalorieen, je weet niet eens wat dat is''
ik: jij wel dan?
pa ''ja dat is vet''
ben weggelopen, alleen vind het best hypocriet. mn pa rookt en zuipt zich kapot en mn moeder is gezet. daarnaast eten we alleen om 9 uur avondeten.. tja wat moet ik dan..

Haha toen ik nog thuis woonde precies hetzelfde, altijd dat gezeur dat ze zelf zo gezond aten.. En dan een schnitzel met gebakken aardappelen naar binnen duwen.

hmm m'n ouders zeggen dat mijn lichaam lelijk wordt en ik mag nu niks meer extra eten van mn moeder, ze zei
''je was vroeger zooon mooi dun jongetje toen je nog op tennis zat en nu krijg je van die lelijke spierballen (muggenbulten voor dbb begrippen), je bent jezelf helemaal aan het verpesten.''
zegt mn pa ''ja steeds met je kilocalorieen, je weet niet eens wat dat is''
ik: jij wel dan?
pa ''ja dat is vet''
ben weggelopen, alleen vind het best hypocriet. mn pa rookt en zuipt zich kapot en mn moeder is gezet. daarnaast eten we alleen om 9 uur avondeten.. tja wat moet ik dan..

De confrontatie aangaan? Als je wegloopt als je pa zoiets onnozels zegt gaat er nooit wat veranderen.
Ouders houden er niet van als hun kinderen meer weten over iets waar ze totaal geen verstand van hebben.
Als jij elke domme opmerking kunt uitleggen wat er zo dom aan is, komt de realisatie vanzelf, en wordt het gezever minder.
Dit werkt trouwens alleen als je ouders meer dan 2 hersencellen hebben. Anders gaat ignore mode aan.
Maar doe het aub wel op een manier waardoor je niet in 10 min het huis wordt uitgetrapt

De confrontatie aangaan? Als je wegloopt als je pa zoiets onnozels zegt gaat er nooit wat veranderen.
Ouders houden er niet van als hun kinderen meer weten over iets waar ze totaal geen verstand van hebben.
Als jij elke domme opmerking kunt uitleggen wat er zo dom aan is, komt de realisatie vanzelf, en wordt het gezever minder.
Dit werkt trouwens alleen als je ouders meer dan 2 hersencellen hebben. Anders gaat ignore mode aan.
Maar doe het aub wel op een manier waardoor je niet in 10 min het huis wordt uitgetrapt

uiteindelijk snappen ze het wel ja.. als je maar blijft benadrukken dat ze er geen ruk van begrijpen.. :o
Niet dat ze het toegeven, maar toch

Hahahahah denk je? Wat veel waarschijnlijker is, is dat zn ouders, net als zo ongeveer alle ouders, geirriteerd raken door hun "betweterige kind" en het huis helemaal te klein is. Zij zijn de ouders, hij is het kind. Zo liggen de verhoudingen nu eenmaal en dus accepteren ze toch niets wat hij te melden heeft.

Betere tip? Gewoon lekker compleet negeren en doen wat je al doet. **** em.

Terug
Naar boven