MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

gele kaarten zijn waarschuwingen, rode zijn echte, voor rode kaarten krijg je 1 of 2 punten hangt af van de overtreding.

5 punten is een weekban, 7 is een permban..rode kaarten en de bijbehorende punten blijven een jaar geldig.

On topic: tot zojuist heeft internet en tv er uren uitgelegen :sad:

of topic: ik bied hierbij mijn excuses aan voor alle posts en bezoekersberichten die gingen over iris en mij. Ik zie nu in dat dat ontzettend vervelend was :o

Stomme vraag, maar waar kun je zien of je kaarten hebt (srs)?

Heb er al 5 :(

2 jaar aanwezig, nog nooit een kaart in ontvangst mogen nemen. Ben ik goed of niet?

Alleen? Wat een hond. Er is nog wel plek bij mij hoor schattie:kiss:

Awwww.
Doe maar niet :roflol:

---------- Toegevoegd om 00:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:21 ----------

gele kaarten zijn waarschuwingen, rode zijn echte, voor rode kaarten krijg je 1 of 2 punten hangt af van de overtreding.

5 punten is een weekban, 7 is een permban..rode kaarten en de bijbehorende punten blijven een jaar geldig.

On topic: tot zojuist heeft internet en tv er uren uitgelegen :sad:

of topic: ik bied hierbij mijn excuses aan voor alle posts en bezoekersberichten die gingen over iris en mij. Ik zie nu in dat dat ontzettend vervelend was :o

Excuses aanvaard.

:roflol:

Laatst bewerkt:
ik heb er 2 :cool:

@marcel fixed :D

Wil je mijn beste vriendin worden ofzo? Weirdo. :p

Nouja klinkt goed toch bff's? Af en toe elkaar een hart onder de riem steken als het even wat minder gaat en elkaar betasten als de coïtus even wat minder is met Bobbin ? We kunnen ook gewoon penvriendinnen worden als hij een jaloers typje is?

Terug
Naar boven