MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.664
:roflol:

@pietje: ze zijn gewoon vriende ;)

Laatst bewerkt:
  • #3.667
voel het nog steeds heel goed van mijn bicep/tricep training...komt ons pap me in eens wakker maken, ik moet meehelpen betonnen palen achter het huis te verslepen :fuu:

• #3.669
aaah popje toch ;)

Zal wat met je worden als je later ant wark mut

hah:p

lol son, ik heb een tijdje terug voor de kost de hele tijd met stenen en kruiwagens lopen sjouwen voor de kost en dat ging me goed af.

Maar 3 uur eerder opstaan dan je van plan was en dan koud uit bed op een nuchtere maag betonpalen uit de grond trekken is imo toch best wel een fuu;)

En hoelaat werd je wakker gemaakt? :roflol:

• #3.671
.
en hoelaat werd je wakker gemaakt? :roflol:

8

---------- Toegevoegd om 10:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:51 ----------

uur

---------- Toegevoegd om 10:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:00 ----------

voorals je dat niet begreep ;)

Kijk nou maar uit, straks krijg je nog keyboard-ruzie met Bobbin.. Onze galante prins van het internet.

:roflol: ik ga geen ruzie maken als ik geen reden heb om jelly te zijn.:D

---------- Toegevoegd om 10:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:26 ----------

Nouja klinkt goed toch bff's? Af en toe elkaar een hart onder de riem steken als het even wat minder gaat en elkaar betasten als de coïtus even wat minder is met Bobbin ? We kunnen ook gewoon penvriendinnen worden als hij een jaloers typje is?

---------- Toegevoegd om 10:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:28 ----------

Je steekt me aan brah :roflol:

Daarom vroeg ik ook aan Bobbin met welk instrument hij die striemen op z'n rug had gemaakt. Kreeg er alleen geen antwoord op. I wonder why :rolleyes:

een internetreputatie is een reputatie :D

Nails.

---------- Toegevoegd om 10:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:28 ----------

@pietje: ze zijn gewoon vriende ;)

.

8

---------- Toegevoegd om 10:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:51 ----------

uur

---------- Toegevoegd om 10:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:00 ----------

voorals je dat niet begreep ;)
En je was van plan om om 11 uur op te staan... Pff, wat een lui leventje. Ben wel jaloers eigenlijk.

• #3.675
u sick
3803835810_47eae1c907.jpg

---------- Toegevoegd om 11:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:24 ----------

En je was van plan om om 11 uur op te staan... Pff, wat een lui leventje. Ben wel jaloers eigenlijk.

:trollface: jelly mofo

Mijn vissen zijn ****ing hardcore,

Vanochtend kwam me ma m'n kamer binnenstormen en schreeuwde: een van je vissen is uit de bak gesprongen! ik ren naar beneden, ligtie daar, 3 meter verderop op de grond. Hij lag er al dik een half uur want mn ma vond em toen ze opstond, ze dacht alleen dat ie al dood was dus wou ze me niet wakker maken, maar na een half uur begon ie ineens weer te spartelen. helemaal in paniek dus. Heb em weer in de bak gedaan en hij zwemt weer vrolijk rond, hij moest wel ff op adem komen maar hij heeft ook al weer gegeten.

Wel sick hoor, 1.5 meter omlaag donderen op de koude harde vloer en er minstens 3 kwartier liggen en dat beest heeft nergens last van. Misschien handig om te vermelden dat het een tropische roofvis is, groter dan je hand. Die beesten zijn niet kapot te krijgen blijkt maar weer :D h4rdk00r!

Vanochtend kwam me ma m'n kamer binnenstormen en schreeuwde: een van je vissen is uit de bak gesprongen! ik ren naar beneden, ligtie daar, 3 meter verderop op de grond. Hij lag er al dik een half uur want mn ma vond em toen ze opstond, ze dacht alleen dat ie al dood was dus wou ze me niet wakker maken, maar na een half uur begon ie ineens weer te spartelen. helemaal in paniek dus. Heb em weer in de bak gedaan en hij zwemt weer vrolijk rond, hij moest wel ff op adem komen maar hij heeft ook al weer gegeten.

Wel sick hoor, 1.5 meter omlaag donderen op de koude harde vloer en er minstens 3 kwartier liggen en dat beest heeft nergens last van. Misschien handig om te vermelden dat het een tropische roofvis is, groter dan je hand. Die beesten zijn niet kapot te krijgen blijkt maar weer :D h4rdk00r!

Hehe ik zat al te denken, knap van die gup om er zomaar uit te springen ;) Wat voor vissen zijn het.

• #3.680
Ik vin het wel lachen dus zo iets maakt mijn dag juist goed:o

jij zit wel in het goede topic, zelfs je vissen zijn het leven met jou zat :trollface:

On topic: ben me horloge kwijt:(

Terug
Naar boven