- Waardering
- 1.986
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
quote:
dit is een medisch spoedgeval dat spoedig moet worden geopereerd omdat er necrose en gangreen van de darmwand kan optreden
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
quote:
dit is een medisch spoedgeval dat spoedig moet worden geopereerd omdat er necrose en gangreen van de darmwand kan optreden
quote:

quote:

Heb het net aan m'n moeder laten zien, ze zegt dat het wat te hoog zit voor een liesbreuk. Donderdag of vrijdag maar even naar de dokter dan..![]()
![]()
Hoor de dokter al zeggen: zo meneer, broek naar benenden graag.Zit me niet te begekken, misschien is het wel ernstigHoor de dokter al zeggen: zo meneer, broek naar benenden graag.
Zit me niet te begekken, misschien is het wel ernstigHoor de dokter al zeggen: zo meneer, broek naar benenden graag.
na een tijdje wen je eraan 
Zit me niet te begekken, misschien is het wel ernstigHoor de dokter al zeggen: zo meneer, broek naar benenden graag.
och jonge, de keren dat ik de broek voor doktor omlaag heb moeten doen lopen al in de 30 denk ikna een tijdje wen je eraan
![]()
Focking pist. Heb daarnet mijn portie scampi's uit de diepvries gehaald om te ontdooien, zat daarnet boven, mijn ouders hebben al gegeten, kom beneden, meer dan de helft van mijn scampi's ligt nu te weken in room en kaas....
Nu kan ik whey drinken ipv een fatsoenlijke maaltijd te eten![]()

Focking pist. Heb daarnet mijn portie scampi's uit de diepvries gehaald om te ontdooien, zat daarnet boven, mijn ouders hebben al gegeten, kom beneden, meer dan de helft van mijn scampi's ligt nu te weken in room en kaas....
Nu kan ik whey drinken ipv een fatsoenlijke maaltijd te eten![]()
Wie heeft er dan van gegeten en die in room gelegd?

Omdat mijn vader en zus dat hebben gegeten... (moeder is er allergisch aan). Mijn vader zei: liever 5 te veel dan 1 te weinig...
Met gevolg dat ik nu 200g ipv 450g heb![]()
heb je het zelf gekocht?Geen squats hebben kunnen uitvoeren omdat een paar debielen de gehele training hebben staan curlen in het rack (met niet meer dan de bar + 5KG)![]()