AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

en dat op 1.85m

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Autopech :s

nice. wanneer begin je eens eindelijk?

Geen idee, nu gaat t natty hard zat.

500 mg test, 7 weken, geen nakuur en 2 maanden later was mijn natty test spiegel gestegen :o

Sowieso heeft t geen zin om nu nog te gaan kuren omdat ik deze zomer toch nog geen acceptabel strandlichaam haal of ik nu wel of niet kuur.

Ik snap soieso niet hoe je aan kuren kunt denken als je vel over been bent. Ik bedoel, 70 hele kilootjes is gewoon veel te ligt, en zekerrrrr op 1.85!

En dan wil je inderdaad aan de tren? damn, ik mag het niet zeggen, maar ik hoop echt dat er iets vreselijks mis gaat met je gezondheid / omgeving.

misschien dat je dan wakker wordt en dat je dan begint met nadenken over of het je allemaal wel waard is.

irritant haantjesgedrag en rage posts als die weer aan de tren zat.
Zou sowieso niet te licht denken over tren. Niet eens 1 proper kuurtje gedaan en nu srs al tren in huis?
Enige AAS die zwaar met je geest kan ****en tot psychoses aan toe.
Laat de jongen met het petje maar doen. Hij is een beest in wording, je mag zo'n mensen niet tegenspreken.
Vergeet vooral geen X te slikken en af en toe naar de sauna te gaan.

Ik snap soieso niet hoe je aan kuren kunt denken als je vel over been bent. Ik bedoel, 70 hele kilootjes is gewoon veel te ligt, en zekerrrrr op 1.85!

En dan wil je inderdaad aan de tren? damn, ik mag het niet zeggen, maar ik hoop echt dat er iets vreselijks mis gaat met je gezondheid / omgeving.

misschien dat je dan wakker wordt en dat je dan begint met nadenken over of het je allemaal wel waard is.

Precies. 70 kilo bij 1.85 en dan aan AAS denken is om je kapot te schamen. Dan heb je echt je kop een keer te veel gestoten of ben je zo verwend dat je gewend bent nergens voor te hoeven werken. (Ja je moet alsnog werken met AAS blah blah). IMO moet je 100 kilo met < 15% vet wel kunnen halen met 1.85 voordat je gaat kuren, maar wie ben ik.

Allemaal zo waar.. Bovendien, als het nu natty hard genoeg gaat, waarom dan kuren?

Tren hebben liggen =/= het willen/gaan gebruiken. Ik ga ook geen orals pakken

Daarnaast is reden om er over na te denken niet geweest dat ik extra snel gewicht wil pakken maar puur t feit dat mijn natty test spiegel te laag is en ik niet aan de trt wilde.

---------- Post toegevoegd Tue 12 Mar 2013 om 13:35 ----------

irritant haantjesgedrag en rage posts als die weer aan de tren zat.
Zou sowieso niet te licht denken over tren. Niet eens 1 proper kuurtje gedaan en nu srs al tren in huis?
Enige AAS die zwaar met je geest kan ****en tot psychoses aan toe.

Ik heb van alles 1 vial liggen voor profiel werkstuk :o

Inb4 geldverspilling

al een hele tijd een soort stijfheid in me rug door deadlifts :(

In mijn gym zijn er ecto's zat die aan de AAS zitten hoor, zo spectaculair is dat niet

Welke dbb'er is dit? :roflol: :roflol:

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven