Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ze hadden 2 vials met test, winny en nolva gewoon laten liggen dus ga er van uit dat t legaal is![]()

vraag ff een tempban aan voor je begint, posts à la suwardi hoeven we van jou echt niet te lezen![]()
Laat de jongen met het petje maar doen. Hij is een beest in wording, je mag zo'n mensen niet tegenspreken.irritant haantjesgedrag en rage posts als die weer aan de tren zat.
Zou sowieso niet te licht denken over tren. Niet eens 1 proper kuurtje gedaan en nu srs al tren in huis?
Enige AAS die zwaar met je geest kan ****en tot psychoses aan toe.
Ik snap soieso niet hoe je aan kuren kunt denken als je vel over been bent. Ik bedoel, 70 hele kilootjes is gewoon veel te ligt, en zekerrrrr op 1.85!
En dan wil je inderdaad aan de tren? damn, ik mag het niet zeggen, maar ik hoop echt dat er iets vreselijks mis gaat met je gezondheid / omgeving.
misschien dat je dan wakker wordt en dat je dan begint met nadenken over of het je allemaal wel waard is.
Ik snap soieso niet hoe je aan kuren kunt denken als je vel over been bent. Ik bedoel, 70 hele kilootjes is gewoon veel te ligt, en zekerrrrr op 1.85!
En dan wil je inderdaad aan de tren? damn, ik mag het niet zeggen, maar ik hoop echt dat er iets vreselijks mis gaat met je gezondheid / omgeving.
misschien dat je dan wakker wordt en dat je dan begint met nadenken over of het je allemaal wel waard is.
irritant haantjesgedrag en rage posts als die weer aan de tren zat.
Zou sowieso niet te licht denken over tren. Niet eens 1 proper kuurtje gedaan en nu srs al tren in huis?
Enige AAS die zwaar met je geest kan ****en tot psychoses aan toe.