Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

damn bro wtf :o, zeg de volgende keer *i dont want to live on this planet anymore*.
dan denken ze ook nog dat je aan een mogelijke zelfmoord denkt, dan slapen ze helemaal niet meer. :roflol:
:roflol::roflol: tijdje geleden was ik met mijn vader aan het werken en hij zei iets tegen mij en ik antwoordde met 'no shit sherlock'. Hij keek me echt aan van wtf zegt die nu

---------- Post toegevoegd Sun 24 Mar 2013 om 13:59 ----------

pfffff.. ouders ik kan erover meepraten. Ga zo snel je kan uit huis. Denk dat dat het beste werkt.
Hier gaat het ook zo.. Heb ik eindelijk een gewicht erbij en ben ik onderweg naar een echt gezond gewicht zegt mijn ma nog.. je wordt dik je moet afvallen. Ze wil dat ik in een xs blijf passen... pffff....
En als ik zeg dat ik nog minimaal 5 a 6 kilo erbij wil.. oorlog.. maar gelukkig kan ik dan naar mijn eigen huis gaan.
Het kan soms triest zijn.
Sterkte en hou je poot stijf!
Meestal zeggen ze er niets van (buiten bij familie, dan moet blijkbaar iedereen weten dat ik heel de dag eet), maar ze hebben af en toe hun momenten

Mijn buurjongen vinden ze dan wel gespierd ....
Zie, hij een six-pack, jij niet! :hedbang:

I know, maar ik spaar liever om ineens te kopen ipv te huren
dgoy6v.jpg

Outbuffs I Xyzyx I

Moet je meer kwark eten, niet zo verassend trouwens dat je pa net zo'n r*tard is als jij bent :roflol:

Pfff.. nam nog een laatste slok whey waardoor mijn wangen bol stonden.. liep daarna richting de keuken(met bolle wangen), net toen ik langs mijn zusjes kamer liep deed ze de deur open en kwam tegen me aan, waardoor ik mijn whey uitspuugde over de vloer...

net armen nog eens gemeten (was sinds november geleden, toen 36,5cm).
nu maar 37,2cm, nieteens een volledige cm gegained, terwijl ik wel zo'n 5kg zwaarder ben:fuu:

ecto

Terug
Naar boven