- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zegt weinig, toen ik begon @ 71kg waren mijn armen ook 34cm, is ondertussen meer dan anderhalf jaar geleden, dus veel succes met je 'almost'![]()

Jouw begin gewicht was gewoon hoger dan mijn gewicht nu![]()

oorspronkelijk begingewicht was 67kg, toen half jaar srs getraind, toen anderhalf jaar niet meer en stond nog op 71kg
hoeveel weeg jij?

pic van arm?47cm(pumped), wel maand of 3 geleden gemeten, dunno hoe lang me derde been nu is.
73 vanochtend
Maar ik ga weekje cutten in de hoop mijn metabolisme weer te vertragen. Gewoon bullshit afvallen op 4000 kcal en mijn gewicht![]()

Hier ook nog geen 70 kg toen ik begon.oorspronkelijk begingewicht was 67kg, toen half jaar srs getraind, toen anderhalf jaar niet meer en stond nog op 71kg
hoeveel weeg jij?

Was dat voor je verlate groeispurt?Lees: om metabolisme te vertragen
Of ieder geval kijken of het helpt
---------- Post toegevoegd Sun 24 Mar 2013 om 19:39 ----------
Ik woog 53 haha
**** die onzin, je moet gewoon genoeg eten, lijkt me enorm sterk dat je werkelijk 4000kcal eet en afvalt. Hoogstwss tel je kcal teveelLees: om metabolisme te vertragen
Of ieder geval kijken of het helpt
---------- Post toegevoegd Sun 24 Mar 2013 om 19:39 ----------
Ik woog 53 haha

**** die onzin, je moet gewoon genoeg eten, lijkt me enorm sterk dat je werkelijk 4000kcal eet en afvalt. Hoogstwss tel je kcal teveel![]()
Nee, ik weeg alles af met weegschaal dus het klopt wel :-p

srs? heb ook 40 cm

heb wel 0 borst :rolfol: ga me focussen op delts, borst, kuiten en trapsJup, heb wel kleine polsen en handen, dus lijkt wss groter