XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

+1

Breathe in.... Breathe out....

Heeft geen zin om me erover op te winden, kan er helaas toch niks aan veranderen.
Wat me ook tegenstaat is de jubeltoon waarmee het nieuws gebracht wordt, alsof we gvd blij moeten zijn dat we die eiland apen geld gaan geven.

Heeft geen zin om me erover op te winden, kan er helaas toch niks aan veranderen.
Wat me ook tegenstaat is de jubeltoon waarmee het nieuws gebracht wordt, alsof we gvd blij moeten zijn dat we die eiland apen geld gaan geven.

En het einde is nog lang niet in zicht :o

Laten we ze bryce geven :trollface:

Dat figuur willen ze echt nergens hebben hoor.:roflol:

Al 3 weken amper schijten. Steeds pijn in me pens.

Alles al geprobeerd, lijnzaad en alles. Thee met caffeine. Vezels en vette verhoogd, niks helpt.

Daar gaan onze centen weer, smerig cypriotisch zwijnegebroed gvd.

Yes mad.:mad:

Over effe gaan betalen we gewoon geen belastingen meer, gaan we gewoon allemaal in de WW en bekijken ze het allemaal maar lekker.. :trollfacex: nederland.

Al 3 weken amper schijten. Steeds pijn in me pens.

Alles al geprobeerd, lijnzaad en alles. Thee met caffeine. Vezels en vette verhoogd, niks helpt.

gooi je voeding is een week helemaal om ?

Tijdje weinig of geen gewichtsverlies :C

Geen sneeuw maar nog wel steeds koude rot wind.... Kom op waar blijft dat mooie weer... :mad:

Ja dat zeggen ze elke week.

het weer valt inderdaad nog vies tegen :(

Laatst bewerkt:
Check thread, als je nog wat meer vragen hebt stuur maar een PM.
Trouwens, iemand enig idee of m'n kcal van ~2500 naar ~2200 droppen mogelijk is met mijn stats?
Zonder metabolisme vertraging, aangezien ik niks meer afval denk ik dat ik gewoon een traag metabolisme heb.

Refeed gedaan?

Terug
Naar boven