- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Daar gaan onze centen weer, smerig cypriotisch zwijnegebroed gvd.
Yes mad.![]()
+1
Breathe in.... Breathe out....
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yes mad.![]()
Heeft geen zin om me erover op te winden, kan er helaas toch niks aan veranderen.
Wat me ook tegenstaat is de jubeltoon waarmee het nieuws gebracht wordt, alsof we gvd blij moeten zijn dat we die eiland apen geld gaan geven.

Al 3 weken amper schijten. Steeds pijn in me pens.
Alles al geprobeerd, lijnzaad en alles. Thee met caffeine. Vezels en vette verhoogd, niks helpt.
Yes mad.![]()
nederland.Al 3 weken amper schijten. Steeds pijn in me pens.
Alles al geprobeerd, lijnzaad en alles. Thee met caffeine. Vezels en vette verhoogd, niks helpt.
Over effe gaan betalen we gewoon geen belastingen meer, gaan we gewoon allemaal in de WW en bekijken ze het allemaal maar lekker..nederland.
gooi je voeding is een week helemaal om ?

Geen sneeuw maar nog wel steeds koude rot wind.... Kom op waar blijft dat mooie weer...![]()
Geen sneeuw maar nog wel steeds koude rot wind.... Kom op waar blijft dat mooie weer...![]()

Volgende week werd het 16 graden dacht ik? Vanaf volgende week werd het beter![]()

http://forum.dutchbodybuilding.com/f152/cyclic-redundacy-error-what-to-do-334028/Check thread, als je nog wat meer vragen hebt stuur maar een PM.
Trouwens, iemand enig idee of m'n kcal van ~2500 naar ~2200 droppen mogelijk is met mijn stats?
Zonder metabolisme vertraging, aangezien ik niks meer afval denk ik dat ik gewoon een traag metabolisme heb.
Pfff, echt he. Ik denk dat ik maar een winterslaap ga houden, voordat ik helemaal een ijsklomp wordGeen sneeuw maar nog wel steeds koude rot wind.... Kom op waar blijft dat mooie weer...![]()