MissNuke
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 5.664
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 23%
Pfff, echt he. Ik denk dat ik maar een winterslaap ga houden, voordat ik helemaal een ijsklomp word
Doe gezellig met je mee

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pfff, echt he. Ik denk dat ik maar een winterslaap ga houden, voordat ik helemaal een ijsklomp word

Ik heb het nog al koud, mag ik er tussen komen liggen?![]()

Al 3 weken amper schijten. Steeds pijn in me pens.
Alles al geprobeerd, lijnzaad en alles. Thee met caffeine. Vezels en vette verhoogd, niks helpt.
Heb 2x 2800 gegeten vorige week, toen was ik wat aangekomen maar daarna niks eraf
Alles al geprobeerd, lijnzaad en alles. Thee met caffeine. Vezels en vette verhoogd, niks helpt.
Staan zou een beetje dom zijn he

Goed werk jongens, constant gezever in dat funny pics topic. Stelletje wijven![]()
zag het net, is gesloten
dafuk, zelfs verwijderd nu
bedankt weer bryce -_-'

Niet alleen Bryce, vooral iedereen die er constant op in blijven gaan.zag het net, is gesloten
dafuk, zelfs verwijderd nu
bedankt weer bryce -_-'
Liggen om het warm te krijgen niet
---------- Post toegevoegd Mon 25 Mar 2013 om 12:41 ----------
verkeerde been in en uit bed gestapt, telefoon leeg nu ik em nodig heb, ****ing upc mail waarvan mn password verandert is, lange wachtrij aan de telefoon natuurlijk. Wordt lekker afreageren @ the gym dalijk![]()