XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Al 3 weken amper schijten. Steeds pijn in me pens.

Alles al geprobeerd, lijnzaad en alles. Thee met caffeine. Vezels en vette verhoogd, niks helpt.

persen als een malle en in je vuisten knijpen als je dat doet.

[Link niet meer beschikbaar]

Alles al geprobeerd, lijnzaad en alles. Thee met caffeine. Vezels en vette verhoogd, niks helpt.

Bro hier had ik ook week lang last van en toen was ik het zat! Die dag Havermoutpannenkoeken, pruimen, bruine bonen, alles waar je van gaat schijten gegeten. Vervolgens op de wc een beetje van voor naar achter bewegen en het komt langzaam weer op gang. Nu 3 dagen later kan ik weer relatief normaal schijten.

*caffeine schijn je juist niet te moeten doen btw, had dit toen opgezocht*

Staan zou een beetje dom zijn he???

Liggen om het warm te krijgen niet:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Mon 25 Mar 2013 om 12:41 ----------

verkeerde been in en uit bed gestapt, telefoon leeg nu ik em nodig heb, ****ing upc mail waarvan mn password verandert is, lange wachtrij aan de telefoon natuurlijk. Wordt lekker afreageren @ the gym dalijk :D

pruimen of gedroogde abrikozen wil nog wel eens helpen.. genoeg drinken.
heb je pro-biotica al geprobeerd? of zemelen? zemelen moet je wel extra bij drinken nemen veel vocht op..

vaak duurt het ook even voordat het aanslaat he... zeker 3 weken dus na paar dagen kun je ook niet zeggen of iets wel of niet werkt...

Goed werk jongens, constant gezever in dat funny pics topic. Stelletje wijven :roflol:

zag het net, is gesloten:(

dafuk, zelfs verwijderd nu:eek:

bedankt weer bryce -_-'

Dat het funny pics draadje gesloten is -,-

Meh, nog steeds verkouden. Paracetamol, noxipro en zometeen toch proberen om fatsoenlijk rug te trainen.

Liggen om het warm te krijgen niet:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Mon 25 Mar 2013 om 12:41 ----------

verkeerde been in en uit bed gestapt, telefoon leeg nu ik em nodig heb, ****ing upc mail waarvan mn password verandert is, lange wachtrij aan de telefoon natuurlijk. Wordt lekker afreageren @ the gym dalijk :D

Ja, jij blijft stil liggen wanneer je tussen 2 dames ligt?

:fuu:
Kwam altijd op dbb voor de funny pics (en sexy pics & vids topic)

Terug
Naar boven