Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
hoop van wel
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoop van wel

fuuuuu!!!
Nu als sinds 2 weken vreemde last in mijn polsen/onderarmen bij barbell-curls en andere curl oefeningen.. trekt vanuit binnen/zij kant pols totaan de helft van m'n onderarm.. waarbij de pijn pas toeslaat zodra ik de oefening negatief uitvoer... iemand enig idee? kan hierdoor gewoon onmogelijk nog curlen![]()
Welke exc pak jij dan als vervanging?dit had ik vroeger ook toen ik nog curlde, ik curl nu sporadisch maar heb het nog steeds... curls zijn gewoon k*toefeningen

Welke exc pak jij dan als vervanging?
Ben namelijk een curl freak..![]()
K tnx ff uitproberen dan maarben geen bodybuilder
maar chins do the trick for me

fuuuuu!!!
Nu als sinds 2 weken vreemde last in mijn polsen/onderarmen bij barbell-curls en andere curl oefeningen.. trekt vanuit binnen/zij kant pols totaan de helft van m'n onderarm.. waarbij de pijn pas toeslaat zodra ik de oefening negatief uitvoer... iemand enig idee? kan hierdoor gewoon onmogelijk nog curlen![]()

inb4 zijn autistische moeder en vader hebben de 9,5 andere gehaktballen opgegeten.
inb4 zijn autistische moeder en vader hebben de 9,5 andere gehaktballen opgegeten.
Ik weet niet waarom, maar ik heb zo het gevoel dat wij elkaar slecht gaan verstaanpfff op die antwerpen meet ga ik hoogstwaarschijnlijk xyzyx ontmoeten, dis gun b gud

Ik weet niet waarom, maar ik heb zo het gevoel dat wij elkaar slecht gaan verstaan![]()

ik haat ABN praten, laat staan met een belg praten... srs

Ik praat ook niet echt ABN hoorik haat ABN praten, laat staan met een belg praten... srs

pfff op die antwerpen meet ga ik hoogstwaarschijnlijk xyzyx ontmoeten, dis gun b gud