AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Lol zit al paar dagen op bb.com en bodynet, volg hier nog maar enkele topics.

Inb4 bryce infiltreert misc bb.com en bodynet.

misschien hebben de talloze butt-hurt reacties van tientallen mensen wat meer invloed :rolleyes:
zet hem gewoon op ignore als je er last van hebt. Ik zie in elk topic 'inb4 bryce' staan en zo.
Is net als Justin Bieber. Beroemd omdat mensen die hem 'haten' hem aandacht geven.

lpg die continue afspringt waardoor ik heel de tijd op benzine rijd = €€€€

me spullen nogsteeds niet binnen, kwacht al 2 werkdagen.

@work op dit moment :(

ovossnovovoo heeft weer mun gebruikercp verpest gvd

Schouderpijn tijdens borsttraining. Incline db press vervangen door incline bb press, hopen dat het iets uithaalt. Ben al peer weken gestopt met schouders te trainen, ging goed tot vandaag.. :(

mijn superieure browser geeft daar geen ****s om :cool:

Schouderpijn tijdens borsttraining. Incline db press vervangen door incline bb press, hopen dat het iets uithaalt. Ben al peer weken gestopt met schouders te trainen, ging goed tot vandaag.. :(

Doe je al warming up enzo? Rotator cuff oefeningen, gewoon licht gewicht, pak zelf 2kg of 4kg dbs

:roflol: iemand van mijn werk wordt 50 jaar een geeft een feestje. Ik ben de enigste jobstudent die is uitgenodigd omdat ze mij zo tof vindt :roflol: Nu zit ik daar wrs met allemaal volwassene! Awkward

Ik kom opzich goed overeen met iedereen op mijn werk, maar diegen die komen zijn 40+ en komen wrs met hun vrouw

Terug
Naar boven