MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

b*ch please:roflol:
mijn nonkel, neef en broer hadden ook gewoon een tshirt en jeansbroek aan, mn broer zelfs een sleeveless hemd, omdat het pokkeheet weer was. Zoals ik al zei: mijn naaste familie is niet zo'n bende mong*len zoals jullie en voelen niet de nood om mee te spelen met die maatschappelijke spelletjes.

naja dan maar een ''mong**l''...

vind het wel belangrijk en NEE niet voor mezelf.. maar klein beetje respect vind IK wel op zijn plaats

pagina 3 over een paar dooie... gaat goed in dit topic.

ik vind het heerlijk om pakken te dragen, heb er een stuk of 12 in de kast hangen :)

voorbeeld :jij pakt het eerste beste tshirt wat je tegen komt... broek (waar misschien toevallig net een gat in zit) en je afgetrapte schoenen uit de kast :)

Ik had vorig jaar in de zomer een bruiloft van een maat van me (het was me niet gelukt om het uit zijn hoofd te praten). En op de uitnodiging stond dat je je casual moest kleden. Iedereen kwam in een lange broek of iets nets (warms) behalve ik omdat ik me korte broek aan had en het t*fus warm was.
Nadat het bruidspaar in 5 min was getrouwd en het feest begon trokken hun hun bruidskleding uit om iets met korte mouwen en ppen aan te trekken :D

---------- Post toegevoegd Tue 26 Mar 2013 om 13:38 ----------

Een begravenis is ook niet voor de overledene, die is toch dood, krijgt er niets van mee wat er allemaal gebeurd. De begravenis is voor de nabestaande, tegenover hen moet je respect tonen omdat ze een dierbaar iemand zijn verloren.

-------
Koffiezet automaat heeft geen bekers, zit al de hele dag zonder caffeine :( zo kan ik toch niet de dag doorkomen!! De dag begon zo fris..
(Nee, mn shakebeker eronder hangen accepteerdtie niet als bekerzijnde)

Daar ben ik het niet mee eens. Ik ga niet naar een begrafenis om iets te bewijzen aan de nabestaande, ik ga er heen om afscheid te nemen van de overledene.

Kun je niet een klepje omhoog klappen waardoor er normaal een koffiekan onder kan zodat je beker er wel onder kan?

---------- Post toegevoegd Tue 26 Mar 2013 om 13:39 ----------

Mijn koorts lip wordt erger en morgen heb ik een date. Why?!?!

omdat je herpes hebt op je HERPESBAKKUS

Zoiezo mensen die om kleding of mode geven hebben vaak iets te verbergen onder hun kleding. Ik geef er niet om en zal er niet om geven (zo lang het maar schoon is en geen gaten heeft) ik geef meer om een lichaam.

Net zoals ik niet om make-up geef maar om een mooi gezicht.

Laatst bewerkt:
De laatste keer dat ik op een begrafenis was, waren er ook wel wat vragen over mn kledingkeus. De grote rode clownsschoenen waren nog niet zo'n probleem, en de wit-met-gele-stippen bedekte broek en jas ook niet echt, maar de grote rode neus leverde wel wat vraagtekens op.

Sindsdien geen uitnodiging meer gehad voor begrafenissen. Win-win.

De laatste keer dat ik op een begrafenis was, waren er ook wel wat vragen over mn kledingkeus. De grote rode clownsschoenen waren nog niet zo'n probleem, en de wit-met-gele-stippen bedekte broek en jas ook niet echt, maar de grote rode neus leverde wel wat vraagtekens op.

Sindsdien geen uitnodiging meer gehad voor begrafenissen. Win-win.
3q1qwj.jpg

dat jij respect associeert met het dragen van specifieke kleding zegt genoeg over jou;)

het dragen van kleding draagt bij aan je uitstraling. als ik respect uit wil stralen doe ik dat met nette kleding, niet door er bij te lopen als een sloddervos.

Kapper. Knipt. 40 minuten.

40 minuten.

Ik heb nog geen 5 cm aan haar op m'n hoofd.

Zoiezo mensen die om kleding of mode geven hebben vaak iets te verbergen onder hun kleding. Ik geef er niet om en zal er niet om geven (zo lang het maar schoon is en geen gaten heeft) ik geef meer om een lichaam.

Net zoals ik niet om make-up geef maar om een mooi gezicht.

slaat toch ook nergens op.. mensen hebben gewoon verschillende interesses..
wat is er mis met iemand die iets aan zijn uiterlijk doet of van mooie/leuke kleding houd..

Genoeg gezeik over begrafeniskleding, ga gewoon waar je jezelf het fijnst in voelt. Er is geen goed of fout het gaat om het afscheid. Iemand die je afkeurt op je kledingkeuze bij een begrafenis is echt een triest persoon.

Kansloze discussie.

Yes jimmies are slightly rustled.

het dragen van kleding draagt bij aan je uitstraling. als ik respect uit wil stralen doe ik dat met nette kleding, niet door er bij te lopen als een sloddervos.

ik neem aan dat je meerdere stukken "nette kleding" hebt? Dat twijfelen over wat je gaat dragen gaat dus over de keuze tussen deze kledingsstukken, het feit dat dit oppervlakkige onzin is, is wat de oorspronkelijke discussie was, dus dat kan je hier niet op afschrijven dan;)

@getxxl

Lekker toch, hoe die handen zo aan je hoofd zitten. Kan daar echt van genieten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het was een knul.

heuh heuh heuh, blijft hetzelfde.

Kapper. Knipt. 40 minuten.

40 minuten.

Ik heb nog geen 5 cm aan haar op m'n hoofd.

Fak man, 40 minuten lang dat gezeik aan horen. Stomme standaard koetjes-en-kalfjesgesprekken altijd. Volgens mij is de eerste zin een van de twee volgende mogelijkheden:
1. Lekker weer he? Stom weer he? Ander weergerelateerde opmerking of vraag.
2. Ben je vandaag vrij?

Sta je om 06:30 op om om 09:00 je tentamen Engels te kunnen maken, hebben alle HAN studenten die dit tentamen moesten maken het verkeerde tentamen gekregen, tentamen dus afgelast... Lekker voor niets naar school geweest en moet het tentamen vast inhalen op een moment dat mij niet zint.

Bij ons hebben ze ooit het verkeerde tentamen gegeven, maar daar kwamen ze pas na de tentamens achter. Kregen we een paar dagen erna te horen. Konden het tentamen de week erna volledig overnieuw maken :rolleyes:

Terug
Naar boven