XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Kapper. Knipt. 40 minuten.

40 minuten.

Ik heb nog geen 5 cm aan haar op m'n hoofd.

:o

Ali Babs en de 40 minuten.
Jij bent ook een maggot ook dat je 40 minuten blijft zitten he...

Ontopic: De meest boeiende mensen die ik heb ontmoet in mijn prille leven, waren niet bepaald fashionista's.
Ik vind het zelf altijd ontzettend stupide als mensen beoordeeld worden op hun kleding. Zo krijg je dus complete klootviolen op posities waar ze levensgevaarlijk zijn, alleen omdat ze in staat waren een pak uit te zoeken bij suitsupply.
Ik verdenk mensen die er te goed uitzien altijd van dat ze iets te verbergen hebben. Hun onmetelijke stupiditeit bijvoorbeeld, of een ontzettend vals klote-karakter.

Ik sta juist bij een normale kapper altijd binnen 10 min weer buiten en bijna 30 euro lichter. Bij de ghetto kapper zit ik zo een half uur en die doen me baard ook en dat kost maar een 10tje.

De voornaam zou je nog weleens correct kunnen hebben. Ik kan moeilijk weglopen na 20 min en zeggen: nou houdoe, de rest komt een ander keertje wel.

Welke rest?? :o

Ontopic: De meest boeiende mensen die ik heb ontmoet in mijn prille leven, waren niet bepaald fashionista's.
Ik vind het zelf altijd ontzettend stupide als mensen beoordeeld worden op hun kleding. Zo krijg je dus complete klootviolen op posities waar ze levensgevaarlijk zijn, alleen omdat ze in staat waren een pak uit te zoeken bij suitsupply.
Ik verdenk mensen die er te goed uitzien altijd van dat ze iets te verbergen hebben. Hun onmetelijke stupiditeit bijvoorbeeld, of een ontzettend vals klote-karakter.

Hey niet haten op suitsupply :( :(

En als je je pakken koopt bij de wat betere winkels?

Fak man, 40 minuten lang dat gezeik aan horen. Stomme standaard koetjes-en-kalfjesgesprekken altijd. Volgens mij is de eerste zin een van de twee volgende mogelijkheden:
1. Lekker weer he? Stom weer he? Ander weergerelateerde opmerking of vraag.
2. Ben je vandaag vrij?

Haha, ik ben zo associaal dat die kappers het niet meer aandurven een gesprek met mij in gang te zetten.

Laatste iemand die mij nog nooit gezien had, en die liet mij gewoon met rust:D

Denk dat het aan mijn verzuurde tronie lag of er stond op de computer bij opmerkingen 'k*tkindt, niet tegen babbelen.'

(srs)

Haha, ik ben zo associaal dat die kappers het niet meer aandurven een gesprek met mij in gang te zetten.

Laatste iemand die mij nog nooit gezien had, en die liet mij gewoon met rust:D

Denk dat het aan mijn verzuurde tronie lag of er stond op de computer bij opmerkingen 'k*tkindt, niet tegen babbelen.'

(srs)

Of het was die zure lucht die altijd om jou heen hangt :trollface:

Fak man, 40 minuten lang dat gezeik aan horen. Stomme standaard koetjes-en-kalfjesgesprekken altijd. Volgens mij is de eerste zin een van de twee volgende mogelijkheden:
1. Lekker weer he? Stom weer he? Ander weergerelateerde opmerking of vraag.
2. Ben je vandaag vrij?
Oh nee, dit was 'n Marokkaan. En Marokkanen kunnen lullen. Ik heb nuttig advies gekregen dat ik net als Badr moest worden (incl. overdreven Marokkaans accent).

Dat zeggen alle mannen,

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

I'm not buying it.
You'll see.

Terug
Naar boven