mesoectosaurus
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 589
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mn training heeft mijn ****ing dag verpest, 5x5 62,5 squat en ik redde het nog maar net.. hoe de fok kan ik zo zwak als een mong**l zijn..
Motivatie zakt me nu al helemaal in de schoenen , ben het spuugzat..

sucks brahAan de hoge kant, 22% ongeveer? Maar ik volg stronglifts en begin nu al vast te lopen op squat..![]()

Ja nogal, maar kracht zegt ook weer niet alles.. Squat is sowieso zwakste onderdeel![]()
met berekening aub
Ik kom niet uit een som die ik morgen sws in het tentamen krijg, iemand?met berekening aub
[/FONT]Bij een fabrikant van kleurenprinters zijn de variabele kosten voor het vervaardigen van een dergelijke printer € 100. Het management van dit bedrijf vindt dat de minimale contributiemarge op 37% van de verkoopprijs moet worden gesteld voor een dergelijke kleurenprinter. Welke verkoopprijs moet minimaal worden gevraagd voor een dergelijke printer om aan deze eis te kunnen voldoen?[/FONT]
a. € 158,73[/FONT]
b. € 182,21[/FONT]
c. € 216,79[/FONT]
Ik heb overigens geen idee wat een contributiemarge is, maar dit was het eerste wat uit goochelen met de getallen kwam.
aIk kom niet uit een som die ik morgen sws in het tentamen krijg, iemand?met berekening aub
Bij een fabrikant van kleurenprinters zijn de variabele kosten voor het vervaardigen van een dergelijke printer € 100. Het management van dit bedrijf vindt dat de minimale contributiemarge op 37% van de verkoopprijs moet worden gesteld voor een dergelijke kleurenprinter. Welke verkoopprijs moet minimaal worden gevraagd voor een dergelijke printer om aan deze eis te kunnen voldoen?[/FONT]
a. € 158,73[/FONT]
b. € 182,21[/FONT]
c. € 216,79[/FONT]

Er zijn geen vaste kostena
Zinloze opgave imo. Wat doen ze bij jou dan met de vaste kosten?
![]()

Zo'n onderneming wil ik ook wel.

Gewoon de regel van 3 toepassen in dergelijke gevallen.Lol thanks man, helemaal niet aan gedacht om de antwoord mogelijkheden in de berekening mee te nemen. Nu begint t eindelijk wat door te dringen. Je neemt dus gewoon een regulier antwoord en doet die x het percentage. Als die op 100 uitkomt is t bingo?![]()
Lol thanks man, helemaal niet aan gedacht om de antwoord mogelijkheden in de berekening mee te nemen. Nu begint t eindelijk wat door te dringen. Je neemt dus gewoon een regulier antwoord en doet die x het percentage. Als die op 100 uitkomt is t bingo?![]()
Ik kom aardig in de buurt met mijn onderneming, srs.
x = y - (y * m)Lol thanks man, helemaal niet aan gedacht om de antwoord mogelijkheden in de berekening mee te nemen. Nu begint t eindelijk wat door te dringen. Je neemt dus gewoon een regulier antwoord en doet die x het percentage. Als die op 100 uitkomt is t bingo?![]()