AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Manier waarop jij je uit op dit forum lijkt het wel of je ook een flinke bestelling bij hem hebt geplaatst :trollface:

Mocht het echt waar zijn dan zou dat wel heel erg kwalijk zijn, AAS verkopen aan 16-17 jarige, heavy shit.

Maar er word zoveel gezegd over XzyxzyX, zit ook veel bs tussen.
:roflol: heb prima eigen bronnen

het is bevestigd in mijn karma dat hij dat heeft gedaan en meerdere leden zeggen het.

ik heb gehoord dat xyzyx een homofiele relatie heeft gehad met ex-boardmember Bryce1974, maar dat hij het heeft uitgemaakt omdat Bryce niet aan kontcoïtus wou doen en xyzyx graag uitgewoond wil worden.

ik heb gehoord dat xyzyx een homofiele relatie heeft gehad met ex-boardmember Bryce1974, maar dat hij het heeft uitgemaakt omdat Bryce niet aan kontcoïtus wou doen en xyzyx graag uitgewoond wil worden.

Ik heb dit bevestigd via karma, en meerdere leden zeggen het.

Nu Bryce weg is, is het volgende doelwit kennelijk xzysyzyxy

Nu Bryce weg is, is het volgende doelwit kennelijk xzysyzyxy

3sonk2.jpg - 294963

Mh. Ik heb niks tegen Xzyxyxyaaysz. Had ook niks tegen Bryce eigenlijk.
Maar toch, als hij echt AAS verkoopt aan 16 jarige is wel heavy shit. Zal trouwens ook wel flink straf aan zitten..

Laatst bewerkt:

Stoppen in de bouw en terug naar school om te leren voor vliegtuig onderhoud. Dan wel voor een leiding gevende functie en eind verantwoordelijke. Ik bepaal dus uit eindelijk of een vliegtuig (weer) luchtwaardig is.

Wel een grote uitdaging zowel de opleiding als de baan zelf.

ga jij nou maar lekker AAS dealen, loser.

---------- Post toegevoegd 3 April 2013 om 11:42 ----------

aan lid brenno, blijkbaar vind jij het normaal dat er door members aan 16-17 jarige winstrol word verkocht? idioot.

Ik verkoop geen aas.

Ga ergens ander janken

---------- Post toegevoegd 3 April 2013 om 13:18 ----------

:roflol: heb prima eigen bronnen

het is bevestigd in mijn karma dat hij dat heeft gedaan en meerdere leden zeggen het.

:roflol:

Jij bent volgens mij zo'n figuur die zelfmoord pleegt als de privé ooit stopt

Ps. 20 en aas gebruiken en lopen zeuren over onder 21 aas gebruik. Beetje hypocriet nietwaar? Al heb je al duidelijk gemaakt dat je redenatie niveau niet hoger ligt dan dat van een gemiddelde aardappel

Laatst bewerkt:
Reus stond achter me in de rij bij b&f, herkende hem maar durfte niet aan te spreken :( Best indrukwekkend dat fysiek met zo'n lengte

:fuu: k*nker k*t poetsvrouw :mad: Vandaag rustdag en geen school, dus ik wou lekker lang uitslapen! Laat die t**f beneden een ladder vallen en zit nu te stofzuigen :fuu:
Ik wou dat ik een poetsvrouw had die 's morgens zuigde..... wat zeur je nou man ;)

---------- Post toegevoegd 3 April 2013 om 13:56 ----------

dus met andere woorden beweer je nu dat het vandaag geen normale dag is en je er niks aan kunt doen?
heb je wel is aan die arme poetsvrouw gedacht, denk je dat zij vanmorgen het uitgilde van blijdschap toen haar wekker ging en ze die rotzooi van jullie moest schoonmaken?

domme achterlijke debiele k*tbelg.

groetjes ivo :thumb:

:haha:

Ziek zijn en moeten werken...

Linker deltoid is al een paar dagen spastisch aan het doen, fcking irritant.

Terug
Naar boven