AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

ik heb 2 keer heel vaag geslaapwandeld:
1e keer: ik liep naar mn ouders kamer en vroeg aan mn moeder waar de suikerspinnen waren. toen liep ik naar beneden, ging ik achter een gordijn staan en ging ik op de bank slapen
2e keer: ik ging naar beneden in de prullenbak plassen

heb daar ook last van, met name vroeger veel angstdromen gehad, en lucide dromen, echt niet relax. werd idd ook vaker wakker ergens anders, of ik had in huis vanalles overhoop gehaald enzo. vreemde was dat ik altijd precies wist wat ik deed en het ook net was of ik wakker was op het moment zelf. maar kon het niet stoppen :o

en dat is dan niet op de momenten dat ik gedronken heb :o

Ja vaag is dat he.. en dan nog volhouden dat je echt wakker bent als iemand tegen je zegt dst droomd hihiji

Ik heb nog nooit geslaapwandeld, volgens mij ben ik daar ook echt te lui voor.

ik heb 2 keer heel vaag geslaapwandeld:
1e keer: ik liep naar mn ouders kamer en vroeg aan mn moeder waar de suikerspinnen waren. toen liep ik naar beneden, ging ik achter een gordijn staan en ging ik op de bank slapen
2e keer: ik ging naar beneden in de prullenbak plassen
Het raarste wat ik ooit heb gedaan is in mijn slaap is een sms gestuurd naar mijn vader om te zeggen dat ik ziek ben en niet naar school ga. Paar uur later kreeg ik telefoon van mijn vader om te vragen hoe ik mijn voelde en ik wist echt van niets :dunno:

Het raarste wat ik ooit heb gedaan is in mijn slaap is een sms gestuurd naar mijn vader om te zeggen dat ik ziek ben en niet naar school ga. Paar uur later kreeg ik telefoon van mijn vader om te vragen hoe ik mijn voelde en ik wist echt van niets :dunno:

Slaapwandelen nog nooit (dat ik weet),... Slaap-whatsappen daarentegen,.. Laatst nog :o
'S ochtends in je tel kijken :eek: hahaha en niets eens blablabla, maar gewoon normaal lol

Slaapwandelen nog nooit (dat ik weet),... Slaap-whatsappen daarentegen,.. Laatst nog :o
'S ochtends in je tel kijken :eek: hahaha en niets eens blablabla, maar gewoon normaal lol

Hahahahah herkenbaar dat heb ik ook wel eens gehad...

Ik wou een kusje naar iemand sturen... stuur ik hem naar stiefzusje waar ik mega ruzie mee heb ai ai ai

:roflol: zo heb ik ooit eens slaapwel gestuurd naar een kerel van mijn klas :dunno:

no homo

:roflol: was best awkward (had die avond wel gedronken, was wrs voor iemand anders bedoeld) Al een geluk heeft hij er nooit iets over gezegd

Maar het moment dat je dat bericht leest:

oh+god.png - 296057

Nou ben der achter waarom het trainen al tijden niet zo jofel gaat en de afgelopen weken dus gewoon niet, ik heb pfeiffer :mad:

Gelukkig lijken de klachten alweer minder te worden..

Nou ben der achter waarom het trainen al tijden niet zo jofel gaat en de afgelopen weken dus gewoon niet, ik heb pfeiffer :mad:

Gelukkig lijken de klachten alweer minder te worden..

Ja de meeste mensen weten niet eens dat ze het hebben. Heb me er vorig jaar op laten testen. Bleek ik al antistoffen te hebben dus had het al eens gehad

me dag niet maar me nacht wel, verdarre 4e nacht op rij wakker en juist nu het slapen zo mooi ging.....

Hier om 3:00 al op.. en had 1:30 nog gezien. :(

:roflol: zo heeft mijn grootvader ooit eens zijn teen gebroken en zijn ribben gekneusd :roflol:

Eerst dacht was hij aan het dromen over gier en wou die een trap geven. Trapt ie tegen zijn muur ....
Paar weken later dacht ie dat hij er stier op hem kwam afgestormd en hij sprong uit zijn bed :roflol:

Ik heb in mijn droom ook eens tegen de tafel getrapt had toen een gebroken voet :o

---------- Post toegevoegd 9 April 2013 om 07:17 ----------

Gezellig die rot nachten. hier alleen maar liggen piekeren..
Gelukkig worden de afkicksverschijnselen beter nu lig niet meer zo te trippen in bed :D

Mag zo weer naar mijn werk...

Last van een vastzittende spier aan de linkerkant van mijn bovenrug......grrrrrrrrrrrrr. Irritante zeurende pijn waardoor training niet 100% ging.

Terug
Naar boven