XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Kan me geen fl**ker schelen :mad:

mensen sterven er dagelijks aan. Bla bla...
I know! Heb genoeg familieleden en kennissen die het hadden of er aan gestorven zijn.

---------- Post toegevoegd 8 April 2013 om 21:14 ----------

tumblr_lrsnzdBKye1qafrh6.gif - 295999

alsof fl**kers er wat aan kunnen doen dat ze homo zijn.

I know! Heb genoeg familieleden en kennissen die het hadden of er aan gestorven zijn.

tumblr_lrsnzdBKye1qafrh6.gif - 296001

insgelijks

---------- Post toegevoegd 8 April 2013 om 21:26 ----------

phony

tumblr_lrsnzdBKye1qafrh6.gif - 296002

Kanker is een werkwoord

Ik kanker
Hij kankert
Wij kankeren

Betekend zeiken/zeuren

En t bestond voor de ziekte zo genoemd werd.

Snap ook niet welk achterlijk figuur op het idee komt om een ziekte te vernoemen naar een woord dat zeiken/zeuren betekend.

Kanker is een werkwoord

Ik kanker
Hij kankert
Wij kankeren

Betekend zeiken/zeuren

Snap ook niet welk achterlijk figuur op het idee komt om een ziekte te vernoemen naar een woord dat zeiken/zeuren betekend.

Eensch. Maar betekend = betekent.

Zolang ik de uitslag van m'n Nederlands tentamen nog niet heb, mag ik nog even grammar nazi spelen.

Kanker is een werkwoord

Ik kanker
Hij kankert
Wij kankeren

Betekend zeiken/zeuren

:orly:

Canckeren (huidige: kankeren): 15e eeuw. Wordt algemeen beschouwd als de "vindplaats" van het woord kanker.
Cancer (huidige: kanker, de ziekte): 1240, limburg!

Nah gewoon vet veel gedroomd! En heftig gedroomd.. Veel actie en vreemde dingen. Ik droom altijd de meest vreemde dingen :D Ben dan ook heel actief in mijn slaap volgens vrouwlief.. Die heeft regelmatig een trap in der rug of elleboog in haar gezicht... Nja dat zegt ze, maar ik heb haar nog nooit wakker zien worden met een blauw oog ofzo, dus of het waar is :p

Maar denk dus gewoon moe van het dromen..

Ik droom elke nacht heerlijk vind ik dat.. heb ook vaak last van slaapverlamming dat vind ik dan weer wat minder en mijn man ook :D

1 keer heeft mijn kerel me gevonden in de kledingkast... overal liepen spinnen in mijn droom en was in de kast gaan zitten whahahah.. nu kan ik er om lachen maar toen werd ik snikkend wakker:o

Ik droom elke nacht heerlijk vind ik dat.. heb ook vaak last van slaapverlamming dat vind ik dan weer wat minder en mijn man ook :D

1 keer heeft mijn kerel me gevonden in de kledingkast... overal liepen spinnen in mijn droom en was in de kast gaan zitten whahahah.. nu kan ik er om lachen maar toen werd ik snikkend wakker:o

Haal ze van me af :eek:

heb daar ook last van, met name vroeger veel angstdromen gehad, en lucide dromen, echt niet relax. werd idd ook vaker wakker ergens anders, of ik had in huis vanalles overhoop gehaald enzo. vreemde was dat ik altijd precies wist wat ik deed en het ook net was of ik wakker was op het moment zelf. maar kon het niet stoppen :o

en dat is dan niet op de momenten dat ik gedronken heb :o

Dafuq

Wel een x een vriend die bij een andere vriend in de klerenkast had gekakt maar wat jij had is just plain wrong

Ik ben gek op dromen, maar soms ben ik ook wel blij dat ik wakker word.. Dan denk ik pfieuw het was een droom. Ik begrijp ook nooit hoe mensen lucide dromen kunnen beleven, want al is het nog zo gek, ik besef me nooit dat het een droom is. Dromen is voor mij een tweede werkelijkheid, een tweede wereld ofzo :p

Verder slaap ik echt zo diep dat geen lawinepijl me wakker kan krijgen, behalve als er een inbreker op 7 hoog op je balkon staat en zich bezeert aan een bierflesje.. Licht aan gordijn open en hij klauterde zo een verdieping lager. Politie stond al beneden te roepen met zaklampen.. Wat bleek waren ze koper aan het jatten op het dak, de bliksemafleiders :roflol:

Maar toch gek hoe het werkt, want normaal word ik never wakker, zelfs niet als ik dat wil omdat ik in een k*tdroom zit :mad:

godver ovosnovo blijf van mn stack af

:roflol: zo heeft mijn grootvader ooit eens zijn teen gebroken en zijn ribben gekneusd :roflol:

Eerst dacht was hij aan het dromen over gier en wou die een trap geven. Trapt ie tegen zijn muur ....
Paar weken later dacht ie dat hij er stier op hem kwam afgestormd en hij sprong uit zijn bed :roflol:

ik schijt/pis soms in mn droom, ben ik ff blij dat mijn lichaam weet dat het die shit(no pun intended) niet irl moet doen:roflol:

Terug
Naar boven