- Waardering
- 2.886
- Lengte
- 2m
- Massa
- 158kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beetje test in de glutes injecteren en dat is allemaal opgelostalsof fl**kers er wat aan kunnen doen dat ze homo zijn.
Kanker is een werkwoord
Ik kanker
Hij kankert
Wij kankeren
Betekend zeiken/zeuren
En t bestond voor de ziekte zo genoemd werd.
Snap ook niet welk achterlijk figuur op het idee komt om een ziekte te vernoemen naar een woord dat zeiken/zeuren betekend.
Eensch. Maar betekend = betekent.
Zolang ik de uitslag van m'n Nederlands tentamen nog niet heb, mag ik nog even grammar nazi spelen.
Kanker is een werkwoord
Ik kanker
Hij kankert
Wij kankeren
Betekend zeiken/zeuren
En t bestond voor de ziekte zo genoemd werd.
Snap ook niet welk achterlijk figuur op het idee komt om een ziekte te vernoemen naar een woord dat zeiken/zeuren betekend.

Nah gewoon vet veel gedroomd! En heftig gedroomd.. Veel actie en vreemde dingen. Ik droom altijd de meest vreemde dingenBen dan ook heel actief in mijn slaap volgens vrouwlief.. Die heeft regelmatig een trap in der rug of elleboog in haar gezicht... Nja dat zegt ze, maar ik heb haar nog nooit wakker zien worden met een blauw oog ofzo, dus of het waar is
Maar denk dus gewoon moe van het dromen..
Canckeren (huidige: kankeren): 15e eeuw. Wordt algemeen beschouwd als de "vindplaats" van het woord kanker.
Cancer (huidige: kanker, de ziekte): 1240, limburg!
Ik droom elke nacht heerlijk vind ik dat.. heb ook vaak last van slaapverlamming dat vind ik dan weer wat minder en mijn man ook
1 keer heeft mijn kerel me gevonden in de kledingkast... overal liepen spinnen in mijn droom en was in de kast gaan zitten whahahah.. nu kan ik er om lachen maar toen werd ik snikkend wakker![]()
Ik droom elke nacht heerlijk vind ik dat.. heb ook vaak last van slaapverlamming dat vind ik dan weer wat minder en mijn man ook
1 keer heeft mijn kerel me gevonden in de kledingkast... overal liepen spinnen in mijn droom en was in de kast gaan zitten whahahah.. nu kan ik er om lachen maar toen werd ik snikkend wakker![]()
waarom negeer je me
ik dacht dat we een connectie hadden
waarom negeer je me
ik dacht dat we een connectie hadden