- Waardering
- 2.745
Nou dat heb ik nog net niet,niet kunnen lopen door sq en moet zo werken tot 1:30
fml
maar ik loop wel lekker krom van benen gisteren , ene kant heerlijk anderen kant k*t

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou dat heb ik nog net niet,niet kunnen lopen door sq en moet zo werken tot 1:30
fml

Welness dag/weekend!Moeder is donderdag jarig en heb geen idee wat ik haar moet geven. Iemand nuttige tips? Zal worden beloond met mijn zaad of karma (your choice)
Moeder is donderdag jarig en heb geen idee wat ik haar moet geven. Iemand nuttige tips? Zal worden beloond met mijn zaad of karma (your choice)
Moeder is donderdag jarig en heb geen idee wat ik haar moet geven. Iemand nuttige tips? Zal worden beloond met mijn zaad of karma (your choice)

die k*tweegschaal zei vandaag dat ik 78 kg was, ik heb mijn mondhoek verbrand aan een gebakken ei en ik heb mijn duim verbrand aan een soeplepel die op het gasfornuis lag (geen idee hoe het daar lag en waarom ik het oppakte)
Mijn moeder is niet zo van de welness etc. Lijkt me ook een beetje duur?Welness dag/weekend!
Tijdje geleden met mijn zus een welnessweekend cadeau gedaan aan mijn ouders. Ze waren epic blij!

Ligt eraan, als het iets heel leuks is mag het wel wat meer kosten maar max plusminus €50,-
Ja of niet
ik heb wel een goed idee, pm me voor meer info
luchtje doe het altijd goedMoeder is donderdag jarig en heb geen idee wat ik haar moet geven. Iemand nuttige tips? Zal worden beloond met mijn zaad of karma (your choice)
niet kunnen lopen door sq en moet zo werken tot 1:30
fml