- Waardering
- 1.979
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Geef hem gewoon een kaart!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet iemand waar je redelijk goedkoop melatonine 3 mg tabs kunt krijgen? Ik weiger 6,45 eu verzendkosten te betalen bij import-vitamins voor zo'n klein k*t potje.

En dan straks net als Mister10 zeker al m'n kleren onder de melatonine? DACHT HET NIET.
Weet iemand waar je redelijk goedkoop melatonine 3 mg tabs kunt krijgen? Ik weiger 6,45 eu verzendkosten te betalen bij import-vitamins voor zo'n klein k*t potje.

In dat geval wip ik morgen even langs de kruidvat.Volgens mij kan je 1,2 en 3 mg tegenwoordig gewoon bij de kruidvat halen? Niet via de site, daar heb ik net al gekeken![]()
realy, ook in de belgische variant van het kruidvat? Iemand?
Bestel op XXL of B&F 

2mg zoiezo
je kunt 2 extra stripjes in het doosje stoppen voor je afrekent![]()
Everyday I'm hustlin'.
ik ben zo'n sukkel die de verpakking openmaakt en ziet dat die half leeg is en dan zulke plannetjes bedenkt maar het niet durft uit te voeren![]()
Daar heb je loopjongens voor zodat de baas niet wordt opgepakt en de organisatie blijft bestaan.
Ik haaaaat Sabam
Het bestaat uit een stelletjes gefrustreerde faal zangers, acteurs, ... die niet goed genoeg waren om er geld mee te verdienen dus gaan ze andere mensen maar pesten...
http://www.hln.be/hln/nl/4125/Inter...gt-Belgacom-Telenet-en-Voo-voor-rechter.dhtml
Volgens mij gebruiken ze het geld gewoon om nog andere personen te gaan pestenIk snap nog steeds het nut van Sabam niet...is toen al (in Basta toch?) bewezen dat daar enkel nietsnutten werken...dat geld daar doen ze toch niets goed mee.