MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dus jij blijft liever in de waan dat je voor iemand "gekozen" hebt?

Waar beweer ik dat?

In het studiejaar 1987-1988 volgde prins Constantijn talencursussen in Frankrijk en Italië. Vervolgens studeerde de prins van 1988 tot 1995 rechten aan de Rijksuniversiteit Leiden (afstudeerrichting Burgerlijk Recht). Na zijn studie liep prins Constantijn stage bij het kabinet van eurocommissaris Hans van den Broek, waar hij daarna tot 1999 werkzaam bleef. Hij werkte vervolgens in Brussel voor de Europese Unie. In 2000 volgde hij een MBA bij INSEAD[2]. Na zijn huwelijk in 2001 verhuisde hij naar Londen. Daar werkte hij tot eind 2002 voor consultants Booz Allen Hamilton. Hij werkte daarna voor RAND en maakt nu deel uit van de ambtelijke staf van eurocommissaris Neelie Kroes in Brussel[3], waar hij sinds 2004 ook woont. Sinds juli 2012 is hij de adjunct-kabinetschef.

In 2011 nam Friso de taak van Bart Le Blanc als financieel directeur bij URENCO over. Hij trad op 1 januari van dat jaar in dienst, op het hoofdkantoor van URENCO in het Verenigd Koninkrijk.[5] Op 11 oktober 2012 heeft zijn familie het ontslag van Friso ingediend bij URENCO.[6]

Wimlex werkte hiervoor bij de vn

Daarnaast is het wel positief dat er 1 persoon staatsbezoeken enz aflegt waardoor er een band opgebouwd kan worden met andere mensen. Kan de politiek zich ieder geval bezig houden met regeren.

En tja, die 3 euro die we er jaarlijks aan kwijt zijn geeft ons toch wel een vrije dag terug.

Wat wil je daarmee zeggen?Ik ga er voor het gemak maar van uit dat het het soort baantje is als een commissariaat, stelt niks voor en je kan niks fout doen maar goed het is bekend dat ze een inkomen hebben dus kunnen ze ook hun eigen shit betalen.

Voor het onderhouden van politieke- en of handelsbetrekkingen met andere mogendheden hebben we mijns inziens geen log en kostbaar apparaat als een koningshuis nodig.
Die vrije dag is natuurlijk helemaal geen argument.:roflol:

Waar beweer ik dat?

Wat wil je daarmee zeggen?Ik ga er voor het gemak maar van uit dat het het soort baantje is als een commissariaat, stelt niks voor en je kan niks fout doen maar goed het is bekend dat ze een inkomen hebben dus kunnen ze ook hun eigen shit betalen.

Voor het onderhouden van politieke- en of handelsbetrekkingen met andere mogendheden hebben we mijns inziens geen log en kostbaar apparaat als een koningshuis nodig.
Die vrije dag is natuurlijk helemaal geen argument.:roflol:

:roflol: 3 euro voor een feestje is nochtans niet veel

Denk dat de politie inzet voor de Marokkaanse gemeenschap een veelvoud daarvan zal zijn.

Maar goed, t voetbal hoeft ook niet voor de maatschappelijke kosten op te draaien en ik denk dat ons koninklijk huis een beter beeld van ons land geeft dan onze voetbalkwaliteiten afgelopen jaar :roflol:

Echt zin om die mensen hun mond te snoeren met dat gehaat allemaal op dat lied. ook zo'n oud zeikwijf weer bij Pauw en witteman. dat ze een eind op rotten en gewoon en gewoon inzien dat het leuk is dat mensen er moeite voor hebbeng edaan

Echt zin om die mensen hun mond te snoeren met dat gehaat allemaal op dat lied. ook zo'n oud zeikwijf weer bij Pauw en witteman. dat ze een eind op rotten en gewoon en gewoon inzien dat het leuk is dat mensen er moeite voor hebbeng edaan

Ik snap idd ook niet waarom mensen zo respectloos over de zangers/componist doen.. als je het niks vind, luister je toch niet? Lijkt me niet al te ingewikkeld.

als er een liedje over je land word gemaakt, wat het ook enigszins moet vertegenwoordigen, Mag je toch wel verwachten dat dat lied op zijn minst grammaticaal goed in elkaar steekt, wat het niet doet.

als er een liedje over je land word gemaakt, wat het ook enigszins moet vertegenwoordigen. Mag je toch wel verwachten dat dat lied op zijn minst grammaticaal goed in elkaar steekt, wat het niet doet.
De ironie in deze post :roflol:

het komt uit een goed hart en de bedoeling is goed, denk dat de koning hier ook zo over denkt.

dus dat wil zeggen dat als een persoon met een laag iq iets zou maken voor de koning en het technisch niet 100% in elkaar steekt het dus niet "mooi" is. Het is een gebaar van mensen voor iemand, zo moe tje het imo ook zien.

---------- Post toegevoegd 30 April 2013 om 23:34 ----------

Heb je het hierover?
Ik vind het best grappig :roflol:
Beter dan Adele
http://www.youtube.com/watch?v=h_lRn6oBwWY

Jep. Vind het ook geen ernst om naar te luisteren

Al 2 dagen last van pijn op mijn borst... training ook niet kunnen doen.. :(

Benen trainen , en sterkte !

Terug
Naar boven