MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Neehoor maar lekker vleesje van bbq is 10x lekkerder

Het was hier wel super lekker weer :cool: maar kwam het 1 en ander tussendoor.. Voor ik het wist was het alweer veels te laat om dat ding in de fik te steken..

Het is nooit te laat om een BBQ aan te steken. Wel kan het onverantwoord worden als op die dag, dat ik, om half 5 in de ochtend, na terugkomst van billy-meeting samen met een groepje dacht dat bitterballen prima te bereiden waren op de BBQ......met de zatte hakken. En we derhalve afscheid hebben moeten nemen van de bamboe overkapping in de tuin van mijn zus.......

Maar alles daaronder....doen !

Het is nooit te laat om een BBQ aan te steken. Wel kan het onverantwoord worden als op die dag, dat ik, om half 5 in de ochtend, na terugkomst van billy-meeting samen met een groepje dacht dat bitterballen prima te bereiden waren op de BBQ......met de zatte hakken. En we derhalve afscheid hebben moeten nemen van de bamboe overkapping in de tuin van mijn zus.......

Maar alles daaronder....doen !

Hehehe handige Harry :D

Daar kan ik niet over oordelen :D dan zal ik ze moeten zien :p

Helaas zijn die door de politie en daarna door verzekering in beslag genomen. For real !

Natuurlijk hebben we billy's die daar hun eigen pics van hebben getrokken maar helaas niet geschikt voor dit forum.

Het nieuwe uitshirt van ajax :(

media_xll_1642497.jpg

kwark van mn bureau gestoten

:roflol:

De geplande BBQ bij Miss heden avond heeft mijn dag verpest, ik heb verdomme heel Alkmaar doorgereden, kon de straat niet vinden. Ik vermoed dat ze me bewust een verkeerde plaatsnaam heeft doorgegeven.

Miss ?

En waarom ?

Ik ben heel lief in het echt.

Of heb je de BBQ niet door laten gaan ?
En je bent niet eens langsgekomen? das een teleurstelling zeg.. :(

---------- Post toegevoegd 7 May 2013 om 22:33 ----------

vannacht om 1:30 nog wakker.. om 3:00 weer.. om 5:00 opgestaan en om 6:00 op werk..... ach ja.. slapen.. wat is dat?? :(

Ik zie niet in hoe dat ooit white knight zou kunnen zijn :roflol:
Volgens mij is dit antwoord van jou verborgen white knighting :roflol:

Als ik wk zou zijn ben ik iig de enige die gedelivered heeft.Meerdere malen zelfs.:eyebrow:

Hoewel ik op 1 gevalletje misschien niet zo trots zou moeten zijn.:roflol:

kwark van mn bureau gestoten

:roflol:
Zat je weer op mijn foto's te fappen ja?!

Hoe vaak heb ik je nu al moeten zeggen dat je dat niet meer mag doen! En zeker tijdens de les niet :mad: (waar we nooit naartoe gaan :roflol:)

edit: strong ninja edit! Son I'm proud!

Thuis gekomen kapot van werk. toch de moed verzameld om te gaan trainen. ik grote dosis aan stimulanten en pre-workouts genomen om mijn vermoeidheid de kop in te drukken. kom ik bij de gym aan, gym gesloten :fuu: thuis op de bank gelegen met hartkloppingen wahaha leuk man :P

Terug
Naar boven