Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker getraind, fiets ik naar huis in m'n shirtje en zwembroek. Keiharde stortbui fuuuuu

over een paar dagen is het weer koud + regengeniet er maar van jongens

Moet je om 9:00 bij uwv zijn en vertrek je om 08:00 omdat je gegarandeerd in de file komt te staan, kon ik gvd in 1x doorrijden, heb ik daar 40 mins zitten wachten.....

20+ graden trek ik ook bar slecht.
De geplande BBQ bij Miss heden avond heeft mijn dag verpest, ik heb verdomme heel Alkmaar doorgereden, kon de straat niet vinden. Ik vermoed dat ze me bewust een verkeerde plaatsnaam heeft doorgegeven.
Miss ?
En waarom ?
Ik ben heel lief in het echt.
Of heb je de BBQ niet door laten gaan ?
ti's kip Hawaï geworden...
k*tland 
Ook niets mis mee toch.
Voor het idee hoela dingen aan en bloemenkrans, er uit halen wat er in zit zou ik zeggen.
Tis niet veel geworden met het weer idd, hier niet althans, buitje gehad en veel wind en weinig zon. Temp wel hoog. M.a.w. je kan er niks mee.
maar kwam het 1 en ander tussendoor.. Voor ik het wist was het alweer veels te laat om dat ding in de fik te steken..Kerel is altijd pleite op vrijdag... heerlijk rustig... kan ik op gemakkie trainen zonnenbanken en douche zonder dat 1 van de 2 bezet is
och, moeilijke vraag. Meestal trainen zonnenbanken en douchen met mn minnares