MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik ben al bijna 5 jaar aan het discussieren over een bedrag van * € 1.200,- over de jaren 2008/2009.. Zij kunnen geen bewijs overleggen dat ik dat ook daadwerkelijk verbruikt heb, dus ikke niet betalen.

Waarschijnlijk zijn ze het kwijt, dus ik wens ze veel succes ermee.

Elk jaar dreigen ze weer opnieuw met incasso en elk jaar stel ik een nette brief op voor ze welke ik onderteken met Mr. en vervolgens krijg ik weer reactie terug dat ze het uit zullen gaan zoeken en erop terugkomen. (Doen ze dan ook, maar een jaar later met hetzelfde liedje :o)

****ing waste of time, maar ik ga niet zoveel geld betalen als ik niet weet dat ik dat ook heb verbruikt.

Ik word helemaal leip van die t*ring uva!!!!!

---------- Post toegevoegd 8 May 2013 om 14:01 ----------

En voor de duidelijkheid: Dit is in capslock geschreven !!!!

Nog steeds bezig om me in te schrijven voor een master.:) De UvA kan niet ff de gegevens ophalen van de ene faculteit naar de andere. Ik moet dan ook zelf opnieuw al mn (voor) opleidingen invoeren, met data en al. Nu moet ik ook mijn cijfers uploaden, terwijl ik nog geen diploma heb. Ik ga denk ik maar zelf een documentje maken??? Echt niet te geloven.

Nog steeds bezig om me in te schrijven voor een master.:) De UvA kan niet ff de gegevens ophalen van de ene faculteit naar de andere. Ik moet dan ook zelf opnieuw al mn (voor) opleidingen invoeren, met data en al. Nu moet ik ook mijn cijfers uploaden, terwijl ik nog geen diploma heb. Ik ga denk ik maar zelf een documentje maken??? Echt niet te geloven.
Ik dacht dat jij 2 jaar jonger dan mij was?

Kreeg inderdaad ook net mailtje voor het inschrijven, MSc software engineering it is.

Ik dacht dat jij 2 jaar jonger dan mij was?

Kreeg inderdaad ook net mailtje voor het inschrijven, MSc software engineering it is.

Haha, nee ik ben 23. Ik moet nu ook mijn CV uploaden??? Ik ga echt nog eens langs die administratie met een volgeladen waterpistool om ze nat te spuiten, gvd.

sta 4.4 op wiskunde, daarmee mag ik niet over..

Ach ik heb dat gezeik ieder jaar met stookkosten :mad:

Ik niet met me stookkosten (want gebruik de verwarming maar een paar dagen per jaar) maar met me water en stroomkosten. ****ing achterlijk in de afgelopen jaren heb ik 2 enorme grote aquariums weggedaan en me grote plasma tv en ik merk het amper.

Ik betaal c.a. 200/mnd voor gas en electra. En dan nog, dan nog lukt het soms om bij te moeten betalen eind van het jaar. Gaat inderdaad nergens meer over. Moet zeggen dat ik het vermoeden heb dat mijn duif, nogal een koukleum, de stand van de verwarming op 23 zet als ik er niet ben, die hakken er in.

Mijn plantage op zolder is afgetapt van gebouw van de woningbouwvereniging aan de overkant, dus daar ligt het niet aan.

Ik betaal c.a. 200/mnd voor gas en electra. En dan nog, dan nog lukt het soms om bij te moeten betalen eind van het jaar. Gaat inderdaad nergens meer over. Moet zeggen dat ik het vermoeden heb dat mijn duif, nogal een koukleum, de stand van de verwarming op 23 zet als ik er niet ben, die hakken er in.

Mijn plantage op zolder is afgetapt van gebouw van de woningbouwvereniging aan de overkant, dus daar ligt het niet aan.
Ben nu even vergeten of je belg bent. Zoja, kijk dan eens op http://www.vreg.be/vergelijk-doe-de-v-test-en-vind-uw-ideale-leverancier

Je kan belachelijk veel besparen door op andere contracten in te tekenen (en niet gas en ele samen te zetten). Vaak is de ene leverancier goedkoop in gas, en een andere in elektriciteit.

Maar die prijzen gaan inderdaad nergens over.

Damnit.

Is het tegenwoordig nog steeds zo dat je in je vakantie herkansing mag pakken of is dat niet meer ?

herkansing krijg je wel, maar niet in de vakantie.

---------- Post toegevoegd 8 May 2013 om 16:35 ----------

Is het al definitief dan? Het schooljaar duurt nog even toch?

ja maar ik ben zeer slecht in wiskunde en ik ben bang dat ik mijn cijfer niet meer kan ophalen :(

Ben nu even vergeten of je belg bent. Zoja, kijk dan eens op http://www.vreg.be/vergelijk-doe-de-v-test-en-vind-uw-ideale-leverancier

Je kan belachelijk veel besparen door op andere contracten in te tekenen (en niet gas en ele samen te zetten). Vaak is de ene leverancier goedkoop in gas, en een andere in elektriciteit.

Maar die prijzen gaan inderdaad nergens over.

Een Nederlander. Inderdaad is overstappen soms beter, maar heb wel geleerd dat je onderaan de streep, liever gezegd, einde van de rit ongeveer nog net zo duur uit bent. Scheiden van gas en ele is mij niet bekend of dat hier mogelijk is trouwens. Maar gas blijft de boosdoener natuurlijk. Mijn E valt erg mee.

Een Nederlander. Inderdaad is overstappen soms beter, maar heb wel geleerd dat je onderaan de streep, liever gezegd, einde van de rit ongeveer nog net zo duur uit bent. Scheiden van gas en ele is mij niet bekend of dat hier mogelijk is trouwens. Maar gas blijft de boosdoener natuurlijk. Mijn E valt erg mee.
Gas is ziek duur. Ben blij dat ik op een appartement zit met grote ramen, aan de zonkant. Tenzij het hier -15 graden zou worden stoken we niet omdat het hier gewoon warm is. Stoken doen we overigens op mazout. Ele valt ook goed mee.

teveel citroensap in de pan gegooid. de tartaar, sperziebonen en champignons zijn nu ZUUR

teveel citroensap in de pan gegooid. de tartaar, sperziebonen en champignons zijn nu ZUUR

Koelkast gooien. Weet niet of je tartaar er lekker in blijft maar doorgaans is het eten wat je precies op smaak kruid, daarna in de koelkast zet om later te eten minder gekruid van smaak. Proberen waard, sonde om weg te gooien.

---------- Post toegevoegd 8 May 2013 om 16:46 ----------

Gas is ziek duur. Ben blij dat ik op een appartement zit met grote ramen, aan de zonkant. Tenzij het hier -15 graden zou worden stoken we niet omdat het hier gewoon warm is. Stoken doen we overigens op mazout. Ele valt ook goed mee.

Mijn woning (en soms duif) is het probleem ook. Enkel glas nog, hoekhuis op de westkant, dak slecht geïsoleerd etc.

Terug
Naar boven