joostd
Huge Freak
- Waardering
- 1.627
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Parasieten zijn het.
)Ik word helemaal leip van die t*ring uva!!!!!
---------- Post toegevoegd 8 May 2013 om 14:01 ----------
En voor de duidelijkheid: Dit is in capslock geschreven !!!!
De UvA kan niet ff de gegevens ophalen van de ene faculteit naar de andere. Ik moet dan ook zelf opnieuw al mn (voor) opleidingen invoeren, met data en al. Nu moet ik ook mijn cijfers uploaden, terwijl ik nog geen diploma heb. Ik ga denk ik maar zelf een documentje maken
Echt niet te geloven.Ik dacht dat jij 2 jaar jonger dan mij was?Nog steeds bezig om me in te schrijven voor een master.De UvA kan niet ff de gegevens ophalen van de ene faculteit naar de andere. Ik moet dan ook zelf opnieuw al mn (voor) opleidingen invoeren, met data en al. Nu moet ik ook mijn cijfers uploaden, terwijl ik nog geen diploma heb. Ik ga denk ik maar zelf een documentje maken
Echt niet te geloven.
Ik dacht dat jij 2 jaar jonger dan mij was?
Kreeg inderdaad ook net mailtje voor het inschrijven, MSc software engineering it is.

Ik dacht dat jij 2 jaar jonger dan mij was?
Kreeg inderdaad ook net mailtje voor het inschrijven, MSc software engineering it is.
Ik ga echt nog eens langs die administratie met een volgeladen waterpistool om ze nat te spuiten, gvd.Is het al definitief dan? Het schooljaar duurt nog even toch?
Ben nu even vergeten of je belg bent. Zoja, kijk dan eens op http://www.vreg.be/vergelijk-doe-de-v-test-en-vind-uw-ideale-leverancierIk betaal c.a. 200/mnd voor gas en electra. En dan nog, dan nog lukt het soms om bij te moeten betalen eind van het jaar. Gaat inderdaad nergens meer over. Moet zeggen dat ik het vermoeden heb dat mijn duif, nogal een koukleum, de stand van de verwarming op 23 zet als ik er niet ben, die hakken er in.
Mijn plantage op zolder is afgetapt van gebouw van de woningbouwvereniging aan de overkant, dus daar ligt het niet aan.
Damnit.
Is het tegenwoordig nog steeds zo dat je in je vakantie herkansing mag pakken of is dat niet meer ?
Is het al definitief dan? Het schooljaar duurt nog even toch?

Ben nu even vergeten of je belg bent. Zoja, kijk dan eens op http://www.vreg.be/vergelijk-doe-de-v-test-en-vind-uw-ideale-leverancier
Je kan belachelijk veel besparen door op andere contracten in te tekenen (en niet gas en ele samen te zetten). Vaak is de ene leverancier goedkoop in gas, en een andere in elektriciteit.
Maar die prijzen gaan inderdaad nergens over.
Gas is ziek duur. Ben blij dat ik op een appartement zit met grote ramen, aan de zonkant. Tenzij het hier -15 graden zou worden stoken we niet omdat het hier gewoon warm is. Stoken doen we overigens op mazout. Ele valt ook goed mee.Een Nederlander. Inderdaad is overstappen soms beter, maar heb wel geleerd dat je onderaan de streep, liever gezegd, einde van de rit ongeveer nog net zo duur uit bent. Scheiden van gas en ele is mij niet bekend of dat hier mogelijk is trouwens. Maar gas blijft de boosdoener natuurlijk. Mijn E valt erg mee.
teveel citroensap in de pan gegooid. de tartaar, sperziebonen en champignons zijn nu ZUUR
Gas is ziek duur. Ben blij dat ik op een appartement zit met grote ramen, aan de zonkant. Tenzij het hier -15 graden zou worden stoken we niet omdat het hier gewoon warm is. Stoken doen we overigens op mazout. Ele valt ook goed mee.